eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000945717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna, 27

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@p1lapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole1lapy.biposwiata.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przedszkole@p1lapy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3bc36e-adc9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026486/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą wszczęcia postepowania jest prawną unieważnienia wcześniej prowadzonego postępowania, które zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający wszczął postepowanie w dniu 17.12.2022 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/706742. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 28.12.2022 r. do godziny 16.00. Do wyznaczonego terminu składania oferta nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18508,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach.
2. Określona ilość art. spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów.
Zamawiający określa następujące parametry jakościowe produktów:
3. Zamawiający zastrzega dostarczenia asortymentu artykułów gatunku I - dostarczony produkt winien być Extra lub 1 klasy, zgodny z Polską Normą i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Produkty spożywcze powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, skład.
5. Produkty powinny posiadać odpowiednie specyfikacja jakościowe, atesty ,świadectwo HDI itp.
6. Produkty powinny posiadać odpowiednie warunki sanitarne i odpowiednią temperaturę transportu.
7. Na żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
8. Wytworzenie towaru, opakowań i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
9. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia nie przekraczał połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
10. Dostarczony asortymentu musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne, nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu.
11. Przedmiot zamówienia występujący w opakowaniach jednostkowych dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach - bez stosowania opakowań zastępczych.
12. Zamawiający w zakresie części 6 (Pieczywo) zamówienia wymaga, aby dostarczane artykuły były świeże ( dostarczone nie później niż 12 godz. od produkcji), suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wytworzonych, bez śladów pleśni
i wilgoci, bez obcych zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane, nie wyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki. Pieczywo powinno być pokrojone i zapakowane w opakowania jednorazowe, prawidłowo oznakowane nazwą producenta, z terminem przydatności i składem produktu. Wymagane są karty charakterystyki produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Łapach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420212585

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17212,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.