eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35

1.4.2.) Miejscowość: Bojszowy

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097382

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00094642

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Nazwa zadania: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu”.
2. Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu. Pojazd powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i zabudowy nie starszy niż 2023 r.
Na przedmiot umowy określony w ust. 1 składa się następujący zakres rzeczowy
a) dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2023 lub nowszy), lekkiego samochodu pożarniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Świerczyniec (dalej zwanym pojazdem), zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy;
b) dostarczenie wyciągu ze świadectwa homologacji;
c) dostarczenie dokumentów niezbędnych w celu rejestracji pojazdu;
d) dostarczenie instrukcji użytkowania samochodu w języku polskim;
e) dostarczenie książek gwarancyjnych samochodu;
f) przeprowadzenie jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej samochodu;
g) zapewnienie serwisu i napraw gwarancyjnych przedmiotu umowy w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry - zawiera załącznik nr 6 do SWZ, który jest podstawą do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia oraz stanowi pełny jego opis.

4. Wszystkie materiały przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania (deklaracje, atesty i aprobaty). Powyższe dokumenty Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów i urządzeń. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu przedmiotu zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ, oraz postanowienia umowne – załącznik nr 7 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, minimum 24 miesięcznej gwarancji na zabudowę pojazdu - kryterium oceny ofert. Dla pozostałego wyposażenia okres gwarancji i rękojmi – wg danych producenta, nie mniej niż 24 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 34144210-3 – wozy strażackie

7. Rozwiązania równoważne:
7.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
7.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie precyzuje wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
11. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
12. Wymagania organizacyjne
Zamawiający nie precyzuje wymagań organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować m.in. aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, w szczególności dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub 3 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
15. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
17. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

Po zmianie:
1. Nazwa zadania: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu”.
2. Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerczyńcu. Pojazd powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i zabudowy nie starszy niż 2023 r.
Na przedmiot umowy określony w ust. 1 składa się następujący zakres rzeczowy
a) dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2023 lub nowszy), lekkiego samochodu pożarniczego na podwoziu z napędem 4x2 dla OSP Świerczyniec (dalej zwanym pojazdem), zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy;
b) dostarczenie wyciągu ze świadectwa homologacji;
c) dostarczenie dokumentów niezbędnych w celu rejestracji pojazdu;
d) dostarczenie instrukcji użytkowania samochodu w języku polskim;
e) dostarczenie książek gwarancyjnych samochodu;
f) przeprowadzenie jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej samochodu;
g) zapewnienie serwisu i napraw gwarancyjnych przedmiotu umowy w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry - zawiera załącznik nr 6 do SWZ, który jest podstawą do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia oraz stanowi pełny jego opis.

4. Wszystkie materiały przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania (deklaracje, atesty i aprobaty). Powyższe dokumenty Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów i urządzeń. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu przedmiotu zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ, oraz postanowienia umowne – załącznik nr 7 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, minimum 24 miesięcznej gwarancji na zabudowę pojazdu - kryterium oceny ofert. Dla pozostałego wyposażenia okres gwarancji i rękojmi – wg danych producenta, nie mniej niż 24 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 34144210-3 – wozy strażackie

7. Rozwiązania równoważne:
7.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
7.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie precyzuje wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
11. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
12. Wymagania organizacyjne
Zamawiający nie precyzuje wymagań organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować m.in. aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, w szczególności dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub 3 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
15. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
17. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-15 10:00

Po zmianie:
2024-02-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-15 10:15

Po zmianie:
2024-02-20 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-15

Po zmianie:
2024-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.