Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171866/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnicy i mostów w ciągach dróg wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnicy i mostów w ciągach dróg wojewódzkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0d6b69e-a935-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnicy i mostów w ciągach dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0d6b69e-a935-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – w ramach modułu składania ofert systemu e-Zamówienia. Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie4.23@zdw.krakow.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemu e-Zamówienia (moduł składania ofert), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie4.23@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ. Nie dopuszcza się złożenia oferty (formularza ofertowego) w postaci scanów / zdjęć dokumentów papierowych (sporządzonych w formie pisemnej – podpisanych własnoręcznie) – bez względu na ewentualne opatrzenie ich dodatkowo podpisem elektronicznym. Przekazanie scanu dokumentu papierowego (nawet opatrzonego podpisem elektronicznym) nie będzie uznawane za skuteczne złożenie oferty – taka oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niespełniająca wymagań wynikających z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-4/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie czynności Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi, pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z wykonawcą inwestycji pn. Budowa obwodnicy i mostów w ciągach dróg wojewódzkich.
Zamówienie to obejmuje pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branżowych w następującym zakresie:
• sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa,
• sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa,
• sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa,
• sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa.
Przedmiot zamówienia obejmuje również koordynację całości czynności i działań wymienionych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – wymagane jest w tym kontekście ustanowienie koordynatora całego zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, którym może być albo jeden z tych Inspektorów (pełniąc taką dodatkową funkcję) albo inna osoba (osoba trzecia).
UWAGA! Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych wyżej branż (oraz jego wzajemną koordynację), toteż wymagane jest złożenie oferty obejmującej wszystkie wymienione nadzory branżowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kontekście wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującym kryteriami oceny ofert: cena – 100 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY ELEKTRYCZNEJ i ELEKTROENERGETYCZNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej / elektroenergetycznej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej / elektroenergetycznej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci elektrycznej / elektroenergetycznej;
2) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY TELETECHNICZNEJ i TELEKOMUNIKACYJNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej / telekomunikacyjnej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej / telekomunikacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci teletechnicznej / telekomunikacyjnej;
3) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY GAZOWEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności gazowej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży gazowej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci gazowej;
4) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY WODOCIĄGOWEJ i KANALIZACYJNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży wodociągowej i kanalizacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej.
5) osobą, która pełnić będzie funkcję KOORDYNATORA zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o których mowa w ppkt 1 – 4.
UWAGA!
- Warunki określone w ramach ppkt 1 – 5 muszą być spełnione łącznie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji branżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego spośród funkcji, o których mowa w ppkt 1 – 4, oraz pełnienia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takowej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień i doświadczenia przypisanych do każdej z łączonych funkcji.
- Na stanowisko Koordynatora zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o którym mowa w ppkt 5, może zostać wyznaczona jedna z osób wskazanych w ppkt 1 – 4 (tzn. jeden z Inspektorów branżowych – jako jego dodatkowa funkcja pełniona w toku realizacji zamówienia) albo inna osoba (osoba trzecia – spoza grona Inspektorów branżowych, o których mowa w ppkt 1 – 4).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4. SWZ oraz poda informacje ich dotyczące (w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 7 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0d6b69e-a935-11ed-9236-36fed59ea7dd)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W ramach strony postępowania na platformie e-Zamówienia zapewniony jest bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ i ogłoszenia o zamówieniu, jak również wszelkich ewentualnych zmian i wyjaśnień treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z niniejszym postępowaniem – w ramach odesłania za pomocą / poprzez link (adres): https://zp.zdw.krakow.pl/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5688.2. Termin wykonania zamówienia: 24.02.2025 r. Zaznacza się, iż termin wykonania zamówienia został określony wskazaną wyżej datą, jako że jest to uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością dostosowania okresu świadczenia usług nadzoru będących przedmiotem niniejszego zamówienia do terminu realizacji robót, których mają one dotyczyć (określonego zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą inwestycji pn. Budowa obwodnicy i mostów w ciągach dróg wojewódzkich).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi technicznej przy ul. Księcia Józefa.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont dachu płaskiego na budynku H-A1A2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-288/24.
- (DFP.271.93.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Usługi pralnicze
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
- "Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zadania pn.: "Budowa budynku administracyjno-biurowego na terenie AWF Warszawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1420L od km 0+000 do km 6+299,73 w miejscowościach Kłoczew, Jagodne, Gózd
- Rewitalizacja zabytkowego budynku przy ul. Konopnickiej 29 w Karlinie
- "Urząd przyjazny mieszkańcom" - przebudowa i rozbudowa budynku admin. - biuro. - UM w Zabłudowie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwest. Strategicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.