eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białołęka › "Przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Białołęka "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Białołęka ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pęcław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pęcław 28

1.5.2.) Miejscowość: Białołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (76) 831 71 26

1.5.8.) Numer faksu: (76) 831 70 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@peclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peclaw.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Białołęka ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-233271e9-ad2f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Białołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-233271e9-ad2f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z konta uproszczonego umożliwi jedynie komunikację związaną z np. zadawaniem pytań, uniemożliwi natomiast składanie ofert na Platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OŚ.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zakres 1
a) Przebudowa drogi na działkach o numerach ewid. 223, 185/21 obręb Białołęka.
b) Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego miejscowości Białołęka na działkach ewid. 185/21, 223, 186/3 obręb Białołęka.
c) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka na działkach 186/3, 223 obręb Białołęka.
2. Zakres 2
Przebudowa drogi gminnej na działkach 220, 219, 218/1, 245/1, 58, 61 obręb Białołęka.
Przedmiot zamówienia dla Zakresu 1 obejmuje:
a) Przebudowa drogi gminnej na działce 223, 185/21 obręb Białołęka. Przebudowa drogi gminnej ( działka o nr ewid. 185/5 obręb Białołęka) będzie obejmować wymianę z istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z kostki typu Eko – Kwadrat o grubości 8 cm szerokości drogi ok. 6 m, na nawierzchnię o szerokości 2 m z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 8 cm czerwonej – wjazdy. Przebudowa drogi na działce o nr ewid. 223 obręb Białołęka obejmować wymianę istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z kostki typu EKO BEHATON o grubości 8 cm i szerokości drogi ok. 5 m.
b) Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN 0,4 kV do zasilania oświetlenia ulicznego na d. 185/21,223,186/3 w m. Białołęka. Inwestycja obejmuje budowę sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV typu NA2XY-J 4 x 35mm² o łącznej długości 788m, budowę słupów oświetlenia ulicznego na fundamentach prefabrykowanych, budowę szafki oświetlenia ulicznego SO.
c) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka na działkach 186/3, 223 obręb Białołęka.
Przedmiot zamówienia dla Zakresu 2 obejmuje:
a) Przebudowa drogi gminnej na działkach 220, 219, 218/1, 245/1, 58, 61 obręb Białołęka. Przebudowa drogi (działki o numerze ewidencyjnym 220, 219, 218/1 obręb Białołęka) polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnie z kostki typu Eko Kwadrat o grubości 8 cm, nawierzchnię z kostki betonowej czerwonej grubość 8cm - wjazdy, natomiast na działkach o nr ewid. 245/1, 58, 218/1, 61 obręb Białołęka w ramach inwestycji przewiduje się wymianę istniejącej nawierzchni na nawierzchnie z kostki typu EKO BEHATON o grubości 8 cm w kolorze czerwony i szarym
Jeżeli zamawiający uzna, że warstwa kruszywa nadaje się do wbudowania, to należy skalkulować przewóz i wbudowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 3 km).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• cena – 60% (P1)
• kryterium gwarancji jakości – 40% (P2)
2. Kryterium cena (P1)
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium cena wynosi maksymalnie 60 punktów i obliczona będzie wg podanych poniżej zasad:
C min
P1 = ------------- x 60 pkt ( zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku)
C bad
Gdzie:
P1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium cena,
Cmin – najniższa spośród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej
P2. Kryterium gwarancji jakości
P2 = maksymalną liczbę 40 pkt otrzyma Wykonawca który zaoferuje najdłuższy termin gwarancji jakości (nie mniej niż 3 lata i nie więcej niż 5 lat). Termin gwarancji jakości musi obejmować pełen rok. W zależności od zaoferowanego terminu gwarancji Wykonawca otrzyma następującą liczbę pkt: 3 lata – 0 pkt, 4 lata – 20 pkt, 5 lat – 40 pkt.

W przypadku podania przez Wykonawcę innego niż wymagany okresu gwarancji jakości lub nie podanie (nie wpisanie) tego okresu do Formularza Ofertowego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ocena oferty = P1 + P2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
a) Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie drogi o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda i potwierdzi należyte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) Wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawniania w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U.2020 poz. 1333 ze zm.), w trakcie realizacji zamówienia będą kierować robotami, w tym w szczególności:
kierownika budowy – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz co najmniej dwu letnie doświadczenie w kierowaniu budową , które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,
kierownika budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz co najmniej dwu letnie doświadczenie w kierowaniu budową , które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,
kierownika budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, wymagania spełniały będą osoby które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek
wówczas gdy:
a) Wykaże się, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji XIII ust. 2 pkt 1) ppkt a). SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakończenia robót i zlecających, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykaz robót zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 5A do SWZ.
Do każdej roboty, wskazanej w wykazie robót, należy załączyć dowody potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zawierające w szczególności informacje, o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) wykaz osób (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji XIII pkt ust. 2 pkt 1) ppkt b). SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego, numeru uprawnień. Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 5B do SWZ.
c) opłacona polisę (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji XIII pkt ust. 2 pkt 2) ppkt a). SWZ), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy oraz dokumentów załączonych do niej musi wynikać, że została ona opłacona zgodnie z warunkami zawartymi w treści polisy oraz musi być aktualna.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie zł: trzydzieści tysięcy zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Gminy Pęcław w Banku Spółdzielczym w Głogowie o numerze 57 8646 0008 0000 0025 9402 0004 z dopiskiem „wadium – „Przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Białołęka”
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,;
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pęcław;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie
Odrzucona.
9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Rozliczenie finansowe robót wykonanych w ramach niniejszej umowy nastąpi w jednej fakturze. Zamawiający przewiduje wypłacenie zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy opis zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 12 Zmian treści umowy tj. załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego dla Zamawiającego po zalogowaniu na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.