eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › "Przebudowa oraz remont budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej na potrzeby klubu seniora oraz punktu poradnictwa" w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa oraz remont budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej na potrzeby klubu seniora oraz punktu poradnictwa” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52

1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2155aa1f-95b3-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa oraz remont budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej na potrzeby klubu seniora oraz punktu poradnictwa” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2155aa1f-95b3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont Ośrodka Zdrowia w Markowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
1) Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Markowej na potrzeby utworzenia Klubu Seniora oraz punktu poradnictwa:
a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,
b) przebudowa wewnętrznej instalacji wod.-kan.,
c) przebudowa wewnętrznej instalacji cuw,
d) przebudowa wewnętrznej instalacji co (ogrzewanie podłogowe),
e) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z tablicami rozdzielczymi,
f) wykonanie instalacji niskoprądowej i telekomunikacyjnej (m.in. internetowej, telefonicznej) oraz przeciwpożarowej (jeśli będzie taka potrzeba),
g) montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wtyków i przełączników,
h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej),
i) wykonanie posadzek,
j) wykonanie tynków wewnętrznych,
k) szpachlowanie, malowanie i inne prace wykończeniowe,
l) wykonanie podłóg (glazura, terakota, wykładziny, deska),
m) biały montaż,
2) Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku (kondygnacji przewidywanej do przebudowy i remontu lub w razie konieczności w szerszym zakresie) w zakresie spełnienia warunków pożarowych
3) Zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (w tym uzyskanie pozwolenia na budowę), zezwoleń oraz uzgodnień (w tym ze służbami konserwatora zabytków w razie potrzeby) niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie przebudowy budynku (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), w tym:
a) projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne uzgodnienia i opinie zgodne z prawem budowlanym, decyzje, inwentaryzacje, badania itp.) w skład którego powinny wchodzić:
- projekt techniczny zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt architektoniczno-budowlany zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt zagospodarowania terenu.
Projekt budowlany musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1679) oraz ustawy prawo budowlane,
b) projekty wykonawcze branżowe,
c) kosztorysy inwestorskie,
d) przedmiary robót,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) informacja BIOZ,
g) w razie potrzeby niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek, itp.
2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę, tj. przebudowa Ośrodka Zdrowia w Markowej, w tym m.in.:
a) Wykonanie robót konstrukcyjnych (w tym ściany, otwory okienne i drzwiowe),
b) Przebudowa wejścia do budynku wraz z wymianą drzwi zewnętrznych,
c) Przebudowa (lub remont) pochylni dla niepełnosprawnych.
3) Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.).
4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby konserwatora zabytków, służby ochrony pożarowej – w zakresie w jakim będzie wymagane).

Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania
w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści załączników nr 11 do SWZ:
1) Program Funkcjonalno–Użytkowy,
2) Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń,
3) Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236544,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278626,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236544,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922100920

7.3.4) Miejscowość: Wola Węgierska 26

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236544,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.