eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096937 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080226740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszów 50A

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 726201106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@marszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzomarszow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9022129c-b228-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004156/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AS.ZZO.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku energetycznego paliwa RDF:
1.1.Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie - frakcja do 30 mm (odpady o kodzie 19 12 10) w ilości do 2.000 Mg na instalacji znajdującej się w odległości do 200 km od siedziby Zamawiającego (transport po stronie Zamawiającego).

W ZZO Sp. z o.o. do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) wykorzystywane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01), odpady opakowaniowe (z grupy 15 i 19), makulatura oraz tworzywa sztuczne, pozbawione metali żelaznych i nieżelaznych oraz PCV. Paliwo alternatywne (RDF) będzie przygotowane przez Zamawiającego do zagospodarowania w postaci zmielonej na frakcję do 30 mm.
Zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF) odbywać się będzie przez 5 dni w tygodniu, w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem do przedstawiciela Wykonawcy lub uzgodnione telefonicznie. Ważenie dostarczonego przez Zamawiającego paliwa alternatywnego (RDF) będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego i Wykonawcy, będzie dokumentowane potwierdzeniem wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO/kwitem wagowym/dokumentem WZ. Dokumenty te oraz kwit wagowy z miejsca dostawy stanowić będą podstawę do określenia ilości przekazanego paliwa alternatywnego (RDF) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W przypadku rozbieżności wag Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających legalizację wagi.
1.2Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranego do zagospodarowania paliwa alternatywnego (RDF) na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczym zestawieniu odebranych odpadów.
1.3.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Wzór Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
1.4.Zamawiający będzie wystawiał zgodnie z obowiązującymi przepisami potwierdzeniem wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO, dla paliwa alternatywnego (RDF) o kodzie odpadu 19 12 10, przekazanego w danym miesiącu.
1.5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do siódmego dnia danego miesiąca comiesięczne oświadczenie, iż odpady z poprzedniego miesiąca zostały poddane odzyskowi w procesie R1 (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
zgodnie z art. 255 pkt.1) 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne
Brak złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.