Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00270587/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096932 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie – etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92cb3534-b4a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000350/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja szatni i sanitariatów na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2.2021.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 638992,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest I etap remontu szatni i sanitariatów, który obejmuje:
Szatnie powtarzalne na I piętrze (112, 116, 211, 212, 213 oraz 214)
Szatnia trenerów (210)
Tepidarium z łazienką
Szatnia siłowni (117)
Szatnia sędziów (105)
Pomieszczenia 102, 103, 104 oraz 113 i 114
Prace rozbiórkowe i demontażowe:
• demontaż paneli z pozostawieniem podkonstrukcji na ścianach
• skucie istniejącej glazury ze ścian
• skucie głuchych tynków na ścianach
• poszerzenia oraz wyburzenia otworów drzwiowych
• demontaż i wyburzenia ścian działowych (wg projektu)
• demontaż istniejących misek ustępowych, umywalek oraz wyposażenia towarzyszącego
• demontaż istniejących grzejników
• demontaż podwieszanych sufitów (wg projektu)
• demontaż wszelkich elementów, które będą kolidować z pracami budowlano- remontowymi
• demontaż istniejącego oświetlenia i wymiana instalacji elektrycznej
• demontaż wpustów podłogowych
• demontaż drzwi
Prace remontowo budowlane:
• montaż nowej stolarki drzwiowej
• montaż armatury łazienkowej
• montaż wyposażenia
• montaż i postawienie ścianek działowych (wg projektu)
• zamurowania otworów drzwiowych
• uzupełnienie ubytków w ścianach, klejenie rys
• osadzenie nadproży nad nowopowstałymi otworami
• wyrównanie ścian tynkiem
• wykończenie ścian i podłóg płytkami (wg projektu)
• montaż sufitów podwieszanych (wg projektu)
• wykończenia ścian gładzią
• montaż oświetlenia górnego i gniazdek
• montaż odwodnienia liniowego w łazienkach
• montaż zaworów ze złączką
• wykonanie instalacji sanitarnej w szatni męskiej dla siłowni na parterze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, które stanowią jego integralną część, tj.: tylko pozycje dotyczące Etapu I
- przedmiary robót –poglądowy - załącznik nr 8;
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9;
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10.
3. Rozwiązania równoważne
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim musza odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów zamiennych wraz parametrami tych materiałów.
W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej w SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcą wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest zależne od woli oferenta.
Zamawiający wyznacza następujący termin przeprowadzenia fakultatywnych, nieobowiązkowych wizji lokalnych:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnych terenu inwestycji.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].
3) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].
7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy Załącznik nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XXIX pkt.3 ppk.5
UWAGI:
1) Na każde żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego terminie, w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień w powyższym zakresie oraz przedstawić dowody wskazane przez Zamawiającego (określone w niżej wymienionym pkt.2) .
2) W celu wykazania spełnienia warunku zatrudnienia, możliwe będzie żądanie przez Zamawiającego kopii umów o pracę zawierających: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Ponadto Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
3) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia/dokumentu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 pkt h) wzoru umowy.
5) Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest, na etapie przed podpisaniem umowy, do przedłożenia wykazu pracowników, którzy faktycznie będą wykonywali roboty budowlane każdego rodzaju w ramach niniejszego zamówienia. Nieprzedłożenie przez wybranego wykonawcę ww. dokumentu tj. wykazu pracowników, Zamawiający potraktuje jako odmowę podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1853380,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA BUDMAR Marcin Nowek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443113953
7.3.3) Ulica: ul. WIECZORKA 2C
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - I/2024
- Zakup i dostawa dwóch aparatów USG
- Remont i modernizacja budynku Szyb Leśny na terenie Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z podziałem na dwie części
- Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
- Remont korytarza parteru budynku położonego przy ul. Limanowskiego 15 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im Kresowiaków w Bartoszycach
- Zmiana aranżacji pomieszczeń szatni z zapleczem higieniczno-sanitarnym szatni nr 1 i 2
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.