eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096906 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227658319

1.5.8.) Numer faksu: 227658301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.ndm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ncm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7a3980-c4a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008618/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/DZ/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 727600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określony jest w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Orientacyjne, szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 170 000 litrów.
4. Podane ilości w załączniku nr 2 do SWZ są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować nie mniej niż 80% wartości umowy.
5. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego (-20 ºC) Wykonawca zapewni tankowanie oleju napędowego tzw. ulepszonego.
6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa bezpośrednio do pojazdów silnikowych Zamawiającego, na stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w odległości nie większej niż 10 km od:
1) Punktu Stacjonowania Karetek w Nowym Dworze Mazowieckim mieszczącego się przy ul. Miodowej 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
2) Punktu Stacjonowania Karetek w Zakroczymiu mieszczącego się przy ul. Rynek 8, 05-170 Zakroczym;
3) Punktu Stacjonowania Karetek w Kazuniu Polskim mieszczącego się przy ul. Leśnej 29, 05-154 Kazuń Polski.
4) Punktu Stacjonowania Karetek w Nasielsku mieszczącego się przy ul. T. Kościuszki 29, 05-190 Nasielsk.
7. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego na co najmniej 2 stacjach paliw czynnych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonych na terenie:
1) Powiatu Ciechanowskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
2) Powiatu Pułtuskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
3) Powiatu Płońskiego – co najmniej 2 stacje paliw;
4) Powiatu Warszawskiego Zachodniego – co najmniej 2 stacje paliw;
5) Miasta Warszawa – co najmniej 2 stacje paliw.
8. Zakupy paliw będą dokonywane bezgotówkowo i sukcesywnie w systemie kart flotowych lub równoważnym przypisanych do poszczególnych pojazdów i wystawiane przez Wykonawcę na Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
9. Wykonawca wystawi karty flotowe w ilości 14 sztuk – po jednej na każdy samochód użytkowany przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart flotowych w przypadku zwiększenia liczby samochodów.
11. W przypadku zgłoszenia utraty karty nastąpi natychmiastowa jej blokada na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca wystawi wówczas nową kartę bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego.
12. Cena zakupu 1 l paliwa będzie zmienna i wynikać będzie z dziennej ceny sprzedaży obowiązującej na stacji Wykonawcy pomniejszona o stały upust w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie mniejszy niż 2% od ceny brutto. Oferta bez wskazanego upustu lub z upustem mniejszym jak 2% zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
13. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.).
14. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2014, poz. 1835z późn. zm.).
15. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju napędowego Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z normą PN-EN 590+A1:2017-06 kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca.
16. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego pojazdów zasilanych tym paliwem.
17. Wykonawca do oferty określi cenę jednego litra oleju napędowy ON na podstawie ceny obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy dnia 7 czerwca 2021r. o godz. 12:00 Jeżeli Wykonawca oferuje różne ceny za olej napędowy na różnych posiadanych przez siebie stacjach paliw, należy wskazać najwyższą z nich. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
18. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, pomniejszona o stały upust.
19. Faktury wystawiane będą co miesiąc na sumę zawartych transakcji stanowiących zbiorcze rozliczenie jednostkowych zakupów.
20. Zbiorcze rozliczenie/zestawienie powinno zawierać: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, ilość litrów paliwa, rodzaj paliwa, cenę netto sprzedaży za litr, cenę z uwzględnieniem upustu, wartość zakupionego paliwa (brutto), czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji.
21. Zamawiający na etapie podpisywania umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów upoważnionych do tankowania oleju napędowego. Zamawiający posiada 14 pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855683,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855683,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855683,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855683,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2024-06-30
2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.