eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Rozbudowa ul. Leśnej w Pile Kościeleckiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Leśnej w Pile Kościeleckiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2056481,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-rozbudowa-ul-lesnej-w-pile-koscieleckiej-brrdt27152022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Leśnej w Pile Kościeleckiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04422b67-8591-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa ul. Leśnej w Pile Kościeleckiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046462/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235483,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje rozbudowę odcinka drogi wewnętrznej – ul. Leśnej w Pile Kościeleckiej, Gmina Trzebinia, o długości ok. 0,160 km. W ramach rozbudowy przewidziano korytowanie oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwuwarstwowa nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie ulepszonego podłoża poprzez zastosowanie mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym), obramowanej obustronnie krawężnikami betonowymi. Powierzchnia jezdni wynosi ok. 747 m2, łączna długość krawężników – ok. 323 m. Pobocza drogi zostaną utwardzone materiałem kamiennym, na powierzchni ok. 102 m2.
Z uwagi na występującą kolizję, w ramach zadania przewidziano przebudowanie istniejącej napowietrznej sieci teletechnicznej, obejmującej przestawienie trzech stanowisk słupowych oraz wymianę przewodów kablowych – łącznie ok. 315 m, z częściowym (ok.40 m) wykorzystaniem istniejących kabli.
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót.
Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu i składowania nadmiaru gruntu z korytowania i wykopów oraz gruzu z prac rozbiórkowych w miejsce przez siebie wyznaczone. Koszty z tym związane, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji – należy uwzględnić w oferowanej cenie.
Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty z tym związane oraz koszty nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżowych – należy uwzględnić w oferowanej cenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245085,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278555,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245085,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Drogowo-Transportowe Stanisław Koryczan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370108253

7.3.3) Ulica: 166

7.3.4) Miejscowość: Witeradów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ziemne, Dako Damian Koryczan


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245085,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.