eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Termomodernizacja Przedszkola Nr 5 "Piąteczka" w Lidzbarku Warmińskim



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096649 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Przedszkola Nr 5 ”Piąteczka” w Lidzbarku Warmińskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 767 85 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Przedszkola Nr 5 ”Piąteczka” w Lidzbarku Warmińskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dde43be-a363-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001402/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja Przedszkola Nr 5 "Piąteczka" w Lidzbarku Warmińskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 – „Efektywność energetyczna” Działanie 4.3 – „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków” Poddziałanie 4.3.1 – „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” na podstawie umowy o dofinansowanie Nr RPWM.04.03.01-28-0025/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038838/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 847991,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Przedszkola Nr 5 ”Piąteczka”
w Lidzbarku Warmińskim.
2. Główny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Kompleksową modernizację instalacji co + montaż węzła cieplnego (system grzewczy),
2) Docieplenie ścian w gruncie,
3) Docieplenie ścian wewnętrznych,
4) Docieplenie ścian zewnętrznych,
5) Docieplenie stropodachu,
6) Wymiana stolarki drzwiowej,
7) Wymiana stolarki okiennej,
8) Montaż pompy ciepła (ciepła woda użytkowa),
9) Wymiana opraw, źródła światła oraz redukcji mocy źródła światła,
10) Montaż paneli fotowoltaicznych,
11) Wymiana obróbek blacharskich, parapetów, orynnowania,
12) Odtworzenie, wykonanie nowej opaski wokół budynku,
13) Odnowienie (malowanie) stolarki drzwiowej,
14) Remont balkonów,
15) Wykonanie kolorystyki elewacji budynku,
16) Remont instalacji odgromowej,
17) Wykonanie instalacji ppoż,
18) Prace towarzyszące.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) umową;
2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych,;
3) obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) SWZ;
5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego;
5. Wymagania dotyczące robót:
1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego;
2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SWZ ;
3) wszystkie materiały lub wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami;
4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone
przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie.
Za koordynację dostaw materiałów, wyrobów i urządzeń niezbędnych do realizacji
przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.
5) Zamawiający wymaga aby prace wewnątrz sal przedszkolnych wykonane zostały
w miesiącach wakacyjnych tj. lipiec – sierpień ze względu na rozpoczęcie roku szkolnego.

6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
5) wykonawca zobowiązany jest do doboru węzłą cieplnego jednofunkcyjnego według odrębnego opracowania, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia. Opracowanie należy uzgodnić z Zamawiającym oraz z Dostawcą energii cieplnej.
6) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona 2 schrony dla nietoperzy zgodnie z załączonym opracowaniem: Awifauna i chiropterofauna budynku Przedszkola Nr 5 „Piąteczka” w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Wodnej 9.

7. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
8. Wykonawca na własny koszt zapewni opracowanie i uzgodni z Zamawiającym oraz zarządcą drogi wszelkie projekty tymczasowej organizacji ruchu i szczegółowy harmonogram ich wprowadzania oraz wykona i utrzyma tymczasową organizację ruchu podczas realizacji inwestycji oraz zlikwiduje ją, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
9. Opis stanu istniejącego:
Budynek Przedszkola nr 5 zlokalizowany jest w Lidzbarku Warmińskim, przy ul. Wodna 9, 11-100 Lidzbark Warmiński. Przedmiotowy budynek Przedszkola nr 5 jest w kształcie odwróconej litery „L” o wymiarach zewnętrznych 26,12 x 12,60 / 8,68 m, składa się z dwóch części –starszej, powstałej w roku 1936, użytkowanej pierwotnie jako budynek mieszkalny jednorodzinny oraz nowej części dobudowanej na początku lat 70 –tych. Obiekt obecnie używany zgodnie z przeznaczeniem jako przedszkole.

10. Z uwagi na to, że od dnia 18 kwietnia 2019 roku obowiązują przepisy ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 2191), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego na roboty budowlane. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785685,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1109119,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785685,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO- HANDLOWE „LECH BUD” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280521070

7.3.3) Ulica: Piękna 3A

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785685,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.