Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni drogi bez nazwy odchodzącej od ul. Morgowej działka nr 162/1 obręb-36”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni drogi bez nazwy odchodzącej od ul. Morgowej działka nr 162/1 obręb-36”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3166c6e6-ad19-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Remont nawierzchni drogi bez nazwy odchodzącej od ul. Morgowej działka nr 162/ 1 obręb B-36
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych -Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:[…] w przypadku udzielenia, w
okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było
przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamawiający w postępowaniu podstawowym
przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi bez nazwy odchodzącej od ul. Morgowej działka nr 162/1 obręb B-36 o długości około 170 mb.
Zakres planowanych prac obejmuje:
1. Korytowanie wykonane na całej szerokości jezdni i zjazdów wraz z profilowaniem i zagęszczeniem.
Wykonanie jezdni o szerokości 5,00m:
2. Wykonanie wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
3. Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
4. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
5. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm po zagęszczeniu
Wykonanie zjazdów:
6. Wykonanie pod zjazdami podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
7. Wykonanie pod zjazdami podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm
8. Wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm po zagęszczeniu.
Pozostałe:
9. Regulacja wysokościowa armatury (zasuw wodociągowych, zasuw gazowych, pokryw studzienek kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej infrastruktury technicznej)
10. Wykonanie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą
11. Wykonanie obramowania zjazdów z oporników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą.
12. Wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego (tablice i słupki znaków)
13. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wdrożenie
14. Wykonanie humusowania na zieleńcach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460794,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460794,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460794,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Szor P.H.U. AG-DAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7291964981
7.3.3) Ulica: ul. Sternicza 9
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-468
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460794,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.