Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096405 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup wraz z dostawą ekologicznych owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278228934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdps.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mdps.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup wraz z dostawą ekologicznych owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79868fbd-c1f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000958/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywny zakup wraz z dostawą ekologicznych owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDPS.GT.1100.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61906,02 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych truskawek. Truskawka deserowa;świeża, zdrowa, czysta, dojrzała, nieodgnieciona, bez oznak pleśni lub zgnicia, bez szkodników i śladów po szkodnikach,
o świeżym wyglądzie, nie myte, owoc suchy, bez innych zapachów i smaków, z szypułkami, bez uszkodzeń o średnicy min 2 cm, opakowanie skrzynka do 10 kg.
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
Ilość: 250 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222313-0 - Truskawki
4.5.5.) Wartość części: 4920,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych jabłek, Jabłka deserowe;słodkie, miękkie, suche, soczyste, zdrowe, czyste, dojrzałe, bez objawów zepsucia lub innych zmian, wolne od szkodników lub uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów uszkodzeń mechanicznych,
opakowanie – skrzynka od 10 kg do 20 kg,
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
Ilość : 2250 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 25731,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych gruszek.Gruszki deserowe;
słodkie, dojrzałe, soczyste, suche, zdrowe, czyste, bez objawów zepsucia lub innych zmian, wolne od szkodników lub uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów uszkodzeń mechanicznych,
opakowanie – skrzynka od 10 kg do 20 kg,
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
Ilość: 600 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222322-6 - Gruszki
4.5.5.) Wartość części: 9057,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych śliwekŚliwki deserowe;
słodkie, dojrzałe, soczyste, suche, zdrowe, czyste, bez objawów zepsucia lub innych zmian, wolne od szkodników lub uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów uszkodzeń mechanicznych,
opakowanie – skrzynka od 10 kg do 20 kg,
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
ilość: 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222334-3 - Śliwki
4.5.5.) Wartość części: 5015,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych malin.Maliny deserowe,
świeże, zdrowe, czyste, dojrzałe, nieodgniecione, bez oznak pleśni lub zgnicia, bez szkodników i śladów po szkodnikach,
o świeżym wyglądzie, nie myte, owoc suchy, bez innych zapachów i smaków, bez uszkodzeń, opakowanie skrzynka do 10 kg.
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
Ilość; 320 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222314-7 - Maliny
4.5.5.) Wartość części: 5434,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą ekologicznych borówek amerykańskich..Borówki amerykańskie,
świeże, zdrowe, czyste, dojrzałe, nieodgniecione, bez oznak pleśni lub zgnicia, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie nie myte, owoc suchy, bez innych zapachów i smaków, bez uszkodzeń, opakowanie skrzynka do 10 kg.
Produkt ekologiczny, certyfikowany.
Ilość: 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222310-9 - Owoc jagody
4.5.5.) Wartość części: 11746,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4250,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barwy Zdrowia Tomasz Obszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950433611
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 150
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKOLOGICZNE GOSPODARSTWO OGRODNICZE TOMASZ OBSZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.