Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00023911/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU: BIBLIOTEKA PUBLICZNA / CENTRUM AKTYWNEGO SENIORA / HARCÓWKA na działkach nr ewid. 1450/47, 1450/10 w obrębie ewidencyjnym 07 Południe przy ul. Kopernika 8 - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,152301,d2a2bc5a1faefd49b06d95da0a00f519.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU: BIBLIOTEKA PUBLICZNA / CENTRUM AKTYWNEGO SENIORA / HARCÓWKA na działkach nr ewid. 1450/47, 1450/10 w obrębie ewidencyjnym 07 Południe przy ul. Kopernika 8 - Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b02e75-a56d-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053096/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ BUDYNKU: BIBLIOTEKA PUBLICZNA / CENTRUM AKTYWNEGO SENIORA / HARCÓWKA na działkach nr ewid. 1450/47, 1450/10 w obrębie ewidencyjnym 07 Południe przy ul. Kopernika 8 - Etap I”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.47.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/dostosowanie istniejącego budynku zlokalizowanego przy ulicy Kopernika 8 wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na Centrum Aktywnego Seniora. Zakres rzeczowy prac obejmuje:
IV. - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej z zamurowaniem i montażem stolarki okiennej
i drzwiowej w poziomie PARTERU - CAŁOŚĆ,
V. - prace rozbiórkowe wejścia głównego do budynku, klatek schodowych, ścian działowych - PARTER, posadzek i podłóg - PARTER, kominów, istniejących instalacji w budynku - PARTER,
VI. - przekucia i zamurowania ścian – PARTER,
VII. - wykonanie stropu pomiędzy parterem a piętrem,
VIII. - prace ziemne – CAŁOŚĆ,
IX. - wykopy pod fundamenty – CAŁOŚĆ (część doprojektowana – klatka schodowa, szyb windowy),
X. - wykonanie przyłączy – CAŁOŚĆ,
XI. - ciągi piesze i jezdne – CAŁOŚĆ,
XII. - przebudowa tarasu - utwardzenia terenu działki w tym wykonanie tarasu naziemnego – CAŁOŚĆ,
XIII. - prace rozbiórkowe pokrycia dachu (stara papa),
XIV. - przebudowa dachu (wykonanie izolacji, ścianek kolankowych, obróbek blacharskich, montaż wyłazu dachowego, orynnowania, platform montażowych dla central klimatyzacji i wentylacji) – CAŁOŚĆ,
XV. - wykonanie instalacji odgromowej na dachu oraz zwodów pionowych z połączeniem z istniejącym otokiem. W przypadku braku właściwych parametrów otoku – wykonać nowy uziom o odpowiednich parametrach,
XVI. - wykonanie ścian działowych, sufitów GK -PARTER z wyłączeniem pomieszczenia oznaczonego numerem 0.11 (pomieszczenie istniejącej biblioteki), montaż stolarki okiennej i drzwiowej – PARTER,
XVII. UWAGA. Roboty nierozerwalnie związane z parterem w poziomie piwnic winny być wykonane do 31.08.2024 r. tj. roboty w zakresie klatki schodowej, pomieszczeń technicznych i pomieszczenia magazynowego.
XVIII. - montaż instalacji: wod-kan, wentylacji mechanicznej, CO, klimatyzacji – zabezpieczyć odcinki ślepych kanałów wentylacji pod stropodachem dla pomieszczeń pierwszego piętra (Biblioteka) do kontynuacji późniejszej rozbudowy,
XIX. - instalacje niskoprądowe – z wyprowadzeniem ponad strop nad parterem i zabezpieczeniem, a dla instalacji wyprowadzanych ponad dach z przejściem przez pomieszczenia I piętra,
XX. - wykonanie instalacji elektrycznych podtynkowych według projektu branżowego
z zaprawieniem bruzd, zabezpieczeniem końcówek przewodów i kabli oraz pomiarem ciągłości żył (wymagany protokół powykonawczy) dla instalacji po przejściu na I piętro. Wszelkie zaprojektowane WLZ-ty prowadzące na piętro winny być wykonane i zakończone na I piętrze z odpowiednim zapasem kabli i przewodów w sposób umożliwiający późniejsze wprowadzenie ich do odpowiednich tablic elektrycznych i rozdzielnic,
XXI. - wykonanie tynków – parter z wyłączeniem pomieszczenia oznaczonego numerem 0.11 + zatynkowanie bruzd przejść instalacji na dach przez pomieszczenia na piętrze,
XXII. - wykonanie warstw posadzkowych parter z wyłączeniem pomieszczenia oznaczonego numerem 0.11,
XXIII. - wentylacja – montaż urządzeń i kanałów na dachu -CAŁOŚĆ
XXIV. - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru z próbą pomontażową – PARTER. Wszelkie zaprojektowane linie prowadzące do central sygnalizacyjnych na piętro i z piętra na parter winny być wykonane i zakończone na I piętrze z odpowiednim zapasem kabli i przewodów w sposób umożliwiający późniejsze wprowadzenie ich do odpowiednich tablic elektrycznych i rozdzielnic
XXV. - prace wykończeniowe z malowaniem ścian i sufitów, montaż stolarki, parapetów, wyposażenia sanitarnego PARTER z wyłączeniem pomieszczenia oznaczonego numerem 0.11
XXVI. - pomiary, próby i uruchamianie instalacji – PARTER + wentylacja mechaniczna dla parteru + instalacja sygnalizacji pożaru -tylko parter i pomieszczenia wspólne + c.o./c.w.u. - PARTER,
XXVII. - zakup wyposażenia – PARTER.
XXVIII. - montaż wyposażenia stałego i ruchomego - PARTER
XXIX. - prace porządkowe –CAŁOŚĆ
XXX. - naniesienie w kolorze czerwonym na egzemplarzu dokumentacji technicznej znajdującej się u Zamawiającego wykonanego zakresu z zaznaczeniem i opisaniem miejsc zakończenia instalacji.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz dokumentacji technicznej (wraz z załącznikami), stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej Zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
5. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę:1 146 278,98 zł natomiast cena najkorzystniejsze oferty wynosiła: 4 305 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.