eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096224 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 783 53 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

araw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7686802-b955-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wydruk Biuletynu Wrocław pl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2021/CKS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 754435 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl” w ramach jednej z 30 (trzydziestu) nw. możliwości (wydruk nakładu biuletynu w określonej wielkości oraz ilości stron) w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie trwania zawartej z wybranym wykonawcą umowy:

1) Możliwość nr 1: w ilości po 10 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
2) Możliwość nr 2: w ilości po 10 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
3) Możliwość nr 3: w ilości po 10 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
4) Możliwość nr 4: w ilości po 20 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
5) Możliwość nr 5: w ilości po 20 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
6) Możliwość nr 6: w ilości po 20 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
7) Możliwość nr 7: w ilości po 40 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
8) Możliwość nr 8: w ilości po 40 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
9) Możliwość nr 9: w ilości po 40 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
10) Możliwość nr 10: w ilości po 60 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
11) Możliwość nr 11: w ilości po 60 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
12) Możliwość nr 12: w ilości po 60 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
13) Możliwość nr 13: w ilości po 70 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
14) Możliwość nr 14: w ilości po 70 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
15) Możliwość nr 15: w ilości po 70 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
16) Możliwość nr 16: w ilości po 80 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
17) Możliwość nr 17: w ilości po 80 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
18) Możliwość nr 18: w ilości po 80 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
19) Możliwość nr 19: w ilości po 100 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
20) Możliwość nr 20: w ilości po 100 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
21) Możliwość nr 21: w ilości po 100 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
22) Możliwość nr 22: w ilości po 120 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
23) Możliwość nr 23: w ilości po 120 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
24) Możliwość nr 24: w ilości po 120 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
25) Możliwość nr 25: w ilości po 150 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
26) Możliwość nr 26: w ilości po 150 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
27) Możliwość nr 27: w ilości po 150 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
28) Możliwość nr 28: w ilości po 300 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
29) Możliwość nr 29: w ilości po 300 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
30) Możliwość nr 30: w ilości po 300 000 sztuk, po 24 stron jeden numer.

W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi:
1) minimalnie: 30% wartości brutto umowy:
2) maksymalnie:
a) 2 wydruki numerów w ilości po 300 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
b) 2 wydruki numerów w ilości po 150 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
c) 2 wydruki numerów w ilości po 120 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
d) 26 wydruków numerów w ilości po 100 000 sztuk po 24 strony jeden
numer.

UWAGA: Każde wydanie z uwagi na zmienność nakładu nie zawiera informacji o jednorazowym nakładzie.
- Każdy numer zawiera ISSN.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agora S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011559486

7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-732

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.