Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00014018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00045057/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00052543/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym miasta Biskupiec (etap IV).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym miasta Biskupiec (etap IV).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1c6771-72c9-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie współfinasowane ze środków budżetu państwa oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu: „Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym miasta Biskupca (Etap IV).”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014018/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2388321,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IPoprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym przy ulicy Chrobrego
w mieście Biskupiec. Zagospodarowanie terenu rewitalizowanego przy ulicy Chrobrego na działkach
nr 241/3; 196/2 i 241/1 w obrębie 4 w mieście Biskupiec obejmujące swoim zakresem:
- przebudowę ciągów pieszych,
- zagospodarowanie terenu publicznego małą architekturą i nowymi terenami zielonymi,
- zwiększenie miejsc rekreacji,
- zwiększenie estetyki ogrodzeń, ławek, pochylni
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej.- ul. Chrobrego
• Powierzchnia terenu inwestycji na którym będą prowadzone prace obejmuje powierzchnię – 4520m2 w tym:
• Powierzchnia projektowanego chodnika i przebudowy placu– około 320m2
• Powierzchnia terenu z istniejącego zagospodarowania bez zmian (boisko, plac) - ok. 3380 m2
• Powierzchnia terenu do zagospodarowania zielenią - ok. 375 m2 oraz małą architekturą – 290 m2
Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym przy ulicy Krynicznej/Chrobrego w mieście Biskupiec. Zagospodarowanie terenu rewitalizowanego przy ulicy Krynicznej Chrobrego na działce nr 211/3 w obrębie 4 w mieście Biskupiec obejmujące swoim zakresem:
- budowę ścieżki i miejsca wypoczynku,
- zagospodarowanie terenu publicznego małą architekturą i nowymi terenami zielonymi,
- zwiększenie miejsc rekreacji.
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży:
• Powierzchnia terenu inwestycji obejmuje powierzchnię – 290 m2 w tym:
• Powierzchnia projektowanego chodnika – około 8,0 m2
• Powierzchnia projektowanej nawierzchni żwirowej – około 15,0 m2
• Powierzchnia terenu dotycząca zieleni– 267m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928200-0 - Ogrodzenia
34992200-9 - Znaki drogowe
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 439308,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IIPoprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym przy ulicy Kopernika/Mickiewicza w mieście Biskupiec. Zagospodarowanie terenu rewitalizowanego przy ulicy Mickiewicza/ Kopernika na działkach nr 103/4;104; 103/3 i 389 w obrębie 2 w mieście Biskupiec obejmujące swoim zakresem:
- przebudowę placu manewrowego, drogi dojazdowej, ciągów pieszych, przebudowę zatoki postojowej,
- zagospodarowanie terenu publicznego małą architekturą i nowymi terenami zielonymi,
- poprzez zwiększenie miejsc rekreacji,
- remont i modernizacja istniejącego oświetlenia,
- remont i modernizacja istniejących wpustów ulicznych i budowa kanalizacji deszczowej.
- remont boiska wraz z budową piłkochwytów,
- rozbiórka muru wraz z ogrodzeniem,
- budowa ogrodzenia wysokiego i niskiego,
- hydroizolacja piwnicy,
- budowa kanału technologicznego.
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej - ul. Mickiewicza
• Powierzchnia całej inwestycji obejmuje powierzchnię – 6400 m2 (4900m2 teren rewitalizowany) w tym:
• Powierzchnia projektowanego placów i zatoki – około 981,5 m2
• Powierzchnia projektowanego chodnika – około 1074,5 m2
• Powierzchnia boiska - około 1120m2
• Powierzchnia placu zabaw i siłowni - około 435 m2
• Powierzchnia projektowanego terenu zielonego – 680 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1216087,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIPoprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym przy ul. Niepodległości
w mieście Biskupiec. Zagospodarowanie terenu rewitalizowanego przy ulicy Niepodległości na działkach
nr 62/2 i 62/3 w obrębie 4 w mieście Biskupiec obejmujące swoim zakresem:
- przebudowę placu manewrowego, drogi dojazdowej, ciągów pieszych,
- budowa utwardzenia terenu pod nową lokalizację śmietnika,
- zagospodarowanie terenu publicznego nowym ogrodzeniem.
- zagospodarowanie terenu publicznego małą architekturą i nowymi terenami zielonymi,
- poprzez zwiększenie miejsc rekreacji,
- zwiększenie estetyki ogrodzeń, małej architektury i wyposażenia placu zabaw,
- remont i modernizacja istniejącego oświetlenia,
- remont i modernizacja istniejących wypustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
- przebudowa istniejących przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej - ul. Niepodległości
• Powierzchnia terenu na którym będą prowadzone prace w/w inwestycji obejmuje powierzchnię – 3900 m2 w tym:
• Powierzchnia projektowanego placu manewrowego i drogi dojazdowej – około 644 m2
• Powierzchnia projektowanego chodnika – około 321 m2
• Powierzchnia placu zabaw - około 1100 m2
• Powierzchnia projektowanego terenu zielonego – 555m2
Budowa parkingu na działce nr 61/8 i 61/5 z drogą dojazdową i infrastrukturą towarzyszącą
i rozbiórką budynków przy al. Niepodległości w mieście Biskupiec. Budowa drogi dojazdowej, parkingu wraz z zagospodarowaniem zielenią, oświetleniem i rozbiórką garaży zlokalizowanych w rejonie alei Niepodległości na działkach nr 61/2; 60/18; 61/5; 62/3;61/8 w obrębie 4 w mieście Biskupiec obejmujące swoim zakresem prace polegające na:
- budowę drogi dojazdowej wewnętrznej,
- budowę placu manewrowego,
- zwiększenie dostępności miejsc postojowych ogólnodostępnych zarówno dla mieszkańców okolicznej zabudowy i budynków użyteczności publicznej,
- połącznie terenów publicznych ułatwiających dostęp do publicznej strefy wypoczynku i rekreacji.
- rozbiórka budynku gospodarczego oraz częściowa rozbiórka wraz z przebudową budynku gospodarczego
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej - ul. Niepodległości
• Powierzchnia terenu inwestycji obejmuje powierzchnię – 1400 m2 w tym:
• Powierzchnia projektowanego drogi dojazdowej – około 344,3m2
• Powierzchnia projektowanego drogi manewrowej – około 250 m2
• Powierzchnia projektowanych miejsc postojowych– około 377 m2
• Powierzchnia projektowanego chodnika i zjazdu– około 43 m2 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 729925,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591108,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591108,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591108,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD TRAKT Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392096523
7.3.3) Ulica: ul. J.Brzechwy 21
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591108,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1791790,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2495030,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1791790,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD TRAKT Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392096523
7.3.3) Ulica: ul. J.Brzechwy 21
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1791790,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1115624,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254233,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115624,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukan Andrzej Bajno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421139673
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 20B/20
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115624,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- REMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC
- DOSTAWA OPAŁU- PELLETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów i obiektów będących własnością gminy Biskupiec
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Budowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.