eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz nag³o¶nienia sali wielofunkcyjnej w ramach realizacji zadania "Biecki Jarmark Kultury".



Og³oszenie z dnia 2023-02-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz nag³o¶nienia sali wielofunkcyjnej w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bieckie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492037708

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 13-4471034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ok@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bck.biecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Biecz

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7381973883

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Biecz

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-340

1.11.6.) Województwo: ma³opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.11.9.) Numer telefonu: 13 4406800

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.biecz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz nag³o¶nienia sali wielofunkcyjnej w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fad8704a-ad0a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00096009

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00090051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz nag³o¶nienia sali wielofunkcyjnej w ramach realizacji zadania ” Biecki Jarmark Kultury"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Biecki Jarmark Kultury”, wspó³finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020, o¶ priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, dzia³anie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemys³owych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/728349

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
Zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz 2. W razie
wyst±pienia awarii uniemo¿liwiaj±cej wykorzystanie Platformy jako ¶rodka komunikacji, Zamawiaj±cy
mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia@biecz.pl - nie dotyczy sk³adania ofert. 3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest
bezp³atne. 4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w „Regulaminie” zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za
wi±¿±cy. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci
logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w
zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie” oraz „Instrukcjach dla
Wykonawców" zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± regulaminu i instrukcji, o których mowa wy¿ej, a tre¶ci±
SWZ zastosowanie maj± zapisy SWZ.7. Za datê z³o¿enia wniosków, zawiadomieñ, dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych
informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. 8. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty i dokumentów sk³adanych równocze¶nie z ofert±) przekazywane s± w postaci elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. Za datê z³o¿enia o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez
klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a
wys³ana do Zamawiaj±cego. 9. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie formatów kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: - dla dokumentów z rozszerzeniem .pdf zaleca siê podpis w formacie PadES, - dla
dokumentów z rozszerzeniem innym ni¿ .pdf zaleca siê podpis w formacie XadES 10. Zamawiaj±cy
dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.:
.doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 11.
Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:- pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na
Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,-
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego
datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).12. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIECZ reprezentowana przez Burmistrza Biecza z siedzib± w Bieczu,
ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, um@biecz.pl,
b) Administrator danych osobowych powo³a³ inspektora ochrony danych w Gminie Biecz, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za
po¶rednictwem telefonu pod nr 13 4406819 lub poczty elektronicznej na adres: iodo@biecz.pl lub listownie poprzez wys³anie listu na
podany powy¿ej adres administratora danych, umieszczaj±c dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmioty, którym na
podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;
e) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego oraz organizacji miêdzynarodowej;
f) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzale¿niony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z
art. 74 ust. 1 i ust. 4 ustawy protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt okre¶lonym przepisem prawa.
Pani/Pana dane osobowe mog± byæ jednak przechowywane d³u¿ej ze wzglêdu na to, ¿e materia³y bêd±ce we w³adaniu administracji
publicznej mog± byæ usuniête tylko na podstawie zgody archiwum pañstwowego;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy. Jednocze¶nie podanie Burmistrzowi Biecza danych osobowych umo¿liwiaj±cych
Pani/Pana identyfikacjê jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
w³adzy publicznej powierzonej Burmistrzowi Biecza;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
j) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
oraz e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz nag³o¶nienia sali wielofunkcyjnej w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury” zakres obejmuje:

I. Nag³o¶nienie Sali wielofunkcyjnej
1. Mikser 10-cio kana³owy cyfrowy –
modu³ rozszerzaj±cy szt. 1
2. Mikrofon dynamiczny szt. 2
3. Mikrofon bezprzewodowy szt. 2
4. Mikrofon pojemno¶ciowy szt. 2
5. Okablowanie kpl. 1
6. Wielo¶ladowy rejestrator d¼wiêku szt. 1
7. G³o¶niki kpl. 1


II. Nag³o¶nienie sceny mobilnej
1. Mikser cyfrowy szt.1
2. Liniowe modu³y g³o¶nikowe kpl. 6
3. Subwoofer szt. 4
4. Okablowanie instalacji kpl. 1

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nag³o¶nienia sceny mobilnej oraz elementów nag³o¶nienia które wykorzystane bêd± w ramach zajêæ muzycznych prowadzonych w Sali wielofunkcyjnej budynku Jarmarku.
2. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020, o¶ priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, dzia³anie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemys³owych.

3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
a) opis przedmiotu zamówienia– OPZ – za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy– za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poni¿ej kryteria oceny ofert tj:
1) CENA (C) – waga 60 % sposób oceny: najni¿sza - ³±czna cena brutto za realizacjê ca³o¶ci zamówienia - maksymalna ilo¶æ
punktów 60 pkt., pozosta³e proporcjonalnie wg poni¿szego wyliczenia:
C = Cena oferty najkorzystniejszej/ Cena oferty badanej x 100 x 60 %
2) kryterium okres gwarancji (G) – waga 40 % sposób oceny: oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w
kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 40 pkt., pozosta³e proporcjonalnie, wg poni¿szego wyliczenia:
Okres gwarancji = Okres gwarancji badanej oferty/ Najwy¿szy okres gwarancji spo¶ród ofert x 100 x 40%
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesi±cach, licz±c
od daty odbioru koñcowego. Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Najni¿szy dopuszczalny okres gwarancji podlegaj±cy ocenie: 24 miesi±ce,
Najwy¿szy okres gwarancji podlegaj±cy ocenie: 48 miesiêcy.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w powy¿szych kryteriach otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów 100
pkt. Pozosta³ym Wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie
mniejsza) ilo¶æ punktów.
Punktacja ogólna zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
PO = (C + G)
gdzie:
PO = punktacja ogólna,
C = ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium – cena
G = ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji
Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powy¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca winien
do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z pkt. 1.1. Dzia³u VII SWZ – za³±cznik nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
- formularz charakterystyki technicznej oferowanych urz±dzeñ stanowi±cy za³. nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Formularz charakterystyki technicznej oferowanych urz±dzeñ stanowi±cy za³. nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty
nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej
reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik pozosta³ych.
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania przez kilku
wykonawców, (konsorcjum, spó³ka cywilna), warunki udzia³u formalne, tj. warunek, aby nie byæ wykluczonym z ubiegania
siê o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z pkt. 1.1. Dzia³u VII SWZ musi byæ spe³niony oddzielnie przez ka¿dego z
tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia umowy (która ma byæ zawarta w wyniku postêpowania) a w szczególno¶ci wysoko¶ci kar umownych z tytu³u
niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy, dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy, okre¶lenie warunków tych
zmian oraz warunki p³atno¶ci zawieraj± istotne postanowienia umowy stanowi±ce za³. nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-23 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.