eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:1 budowy zespołu boisk sportowych,2 budowy placu zabaw wraz z infrastrukturą tow. dla zespołu ośw. szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w W-wie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095735 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:1 budowy zespołu boisk sportowych,2
budowy placu zabaw wraz z infrastrukturą tow. dla zespołu ośw. szkolno-przedszkolnego przy
ul. Zaruby w W-wie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:1 budowy zespołu boisk sportowych,2
budowy placu zabaw wraz z infrastrukturą tow. dla zespołu ośw. szkolno-przedszkolnego przy
ul. Zaruby w W-wie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-655b23ee-c36f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami budowy zespołu boisk sportowych oraz placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla zespołu oświatowego szkolno-przedszk przy ul. Zaruby w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071495/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
- art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Podstawa faktyczna:
- Uprzednio prowadzone postępowanie w trybie podstawowym zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp z powodu braku złożonych ofert;
- W przedmiotowym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
- Do negocjacji zaprasza się firmę: INTER-S Nadzory Budowlane Stanisław Skrzeczyński, ul. gen. Meriana C. Coopera 9B, lok. 6, 01-315 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24310,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określ. we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
715200009 – usługi nadzoru budowl.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie budowlanego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Inwestora – Miasta Stołecznego Warszawa Dzielnicy Ursynów – nad budową zespołu boisk sportowych i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie.
Inspektorzy nadzoru winni pełnić obowiązki wynikające z ustawy Prawo budowlane przez cały okres trwania i odbioru robót (szacunek 90 dni), aby roboty były prawidłowo i w terminie realizowane. Częstotliwość pobytów na budowie bez względu na branże będzie nie mniejsza niż wskazana w ofercie i dostosowana do toku prowadzenia robót. Weryfikacja z prawidłowości wykonania zamówienia będzie następowała na podstawie Karty pobytów inspektorów nadzoru, sprawozdań za każdy miesiąc i datowaną dokumentację fotograficzną.
Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr KZP-XII-WZP.271.71.2020 na zaprojektowanie i budowę zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji robót i remediacją gruntu metodą ex situ, a w dniu 18.11.2020 r. zawarł stosowną umowę.
Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr KZP-XII-WZP.271.15.2021 na budowę placu zabaw na potrzeby przedszkola integracyjnego przy kompleksie oświatowym przy ul. Zaruby.
3. Opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji zlokalizowany jest na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13. Bezpośredni dostęp do nieruchomości stanowi projektowany zjazd z ul. Zaruby od strony wschodniej. Od strony północnej zrealizowany jest zespół oświatowy, którego zespół boisk wraz z placem zabaw będzie integralną częścią. Od południa i zachodu teren sąsiaduje z nieużytkami. Łączna powierzchnia działek wynosi 0,42 ha.
Na podstawie odrębnego zamówienia Zamawiający planuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem pasa drogowego ul. Zaruby na odcinku od zjazdu z ul. Zaruby w rejonie planowanych do ul. Kabackiej. Roboty te mogą wpływać na harmonogram budowy boisk i placu zabaw.
Teren inwestycji jest niezagospodarowany, nieuzbrojony, otoczony nieregularnym, prowizorycznym ogrodzeniem. Na terenie znajdują się stare składy ziemi, liczne drzewa – część z nich została wycięta zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi.
W trakcie wykonywania otworów badawczych, które miały na celu określenie stanu jakości gruntu i ziemi na przedmiotowym terenie, nie osiągnięto głębokości występowania wód podziemnych. Poniżej poziomu powierzchni terenu występują grunty nasypowe, piaski średnie, piaski gliniaste oraz pyły piaszczyste.
Na terenie stwierdzono grunty o przekraczających dopuszczalnych zawartościach stężeń, tj. historyczne zanieczyszczenia metalami i metaloidami oraz węglowodorami ropopochodnymi. Po przeprowadzonym procesie remediacji gruntu Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w m.st. Warszawie wydał zaświadczenie o skuteczności przeprowadzonej remediacji
4.Opis inwestycji:
Teren robót budowalnych obejmuje dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie, w sąsiedztwie wybudowanego kompleksu oświatowego.
4.1.Zespół boisk sportowych
Teren sportowy będzie się składać z dwóch boisk, jedno o nawierzchni ze sztucznej trawy i drugie o nawierzchni poliuretanowej. Teren będzie zagospodarowany dodatkowo o drogę wewnętrzną i chodniki. Boiska będą oświetlone, wyposażone w stały osprzęt sportowy i zabezpieczone piłkochwytami. Teren inwestycji będzie ogrodzony i wyposażony w obiekty małej architektury. Podstawą funkcjonalności są załączniki graficzne.
Odwodnienie boisk będzie następowało za pośrednictwem podziemnego zbiornika retencyjnego do miejskiej kanalizacji deszczowej. Zbiornik retencyjny będzie wyposażony w instalację umożliwiającą pobranie zgromadzonej deszczówki w celu podlewania roślin przez zrzutem wód do kanalizacji, jak również automatyczne zabezpieczenie przed przepełnieniem.
Zasilenie elektryczne obiektu przewidziane z sieci wewnętrznej szkoły (przygotowane okablowanie od północno-zachodniego narożnika działki). Okablowanie jest wprowadzone do pomieszczenia T.0.03 na poziomie -1 budynku oświatowego. W zakresie robót budowlanych jest wykonanie podłączenia kablowego poprzez nową rozdzielnicę lub rozbudowę istniejącej wraz z podłączeniem do urządzeń pomiarowych.
4.2.Plac zabaw
Plac zabaw zlokalizowany będzie w północno-zachodnim narożniku działek o nr ew. 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie. Projekt zakłada połączenie placu zabaw z istniejącym terenem zewnętrznym kompleksu oświatowego pochylnią i schodami terenowymi.
Nawierzchnia placu zabaw zostanie wykonana jako bezpieczna, bezspoinowa, poliuretanowa. Zostaną zainstalowane stałe urządzenia zabawowe i inne elementy małej architektury. Przy placu chodniki. Teren zostanie ogrodzony. Zostaną wykonane dwie furtki.
5. Obowiązki i zakres zamówienia:
5.1.Wykonawca wykonując swoje obowiązki zobowiązany jest do działania zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej stosowanymi w budownictwie. We wszystkich sprawach związanych z Umową Wykonawca będzie popierał i chronił interesy Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi.
5.2.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
5.2.1. sprawowanie nadzoru w pełnym zakresie ujętym w ustawie Prawo budowlane:
5.2.1.1.reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót przez sprawdzanie zgodności jej realizacji ze zweryfikowaną przez Inspektorów Nadzoru dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na wykonanie robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych oraz jakości, trwałości i estetyki wykonania
5.2.1.2.nadzór nad zorganizowaniem prac budowlanych oraz nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów BHP,
5.2.1.3.sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych i wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do akceptowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kart materiałowych wszystkich użytych przy realizacji wyrobów budowlanych i materiałów, a następnie po zakończeniu robót, przekazaniu ich Zamawiającemu.
5.2.1.4.prowadzenie dokumentacji fotograficznej wykonywanych robót w trakcie każdego pobytu na budowie, w szczególności przy robotach zanikających, zakrytych, wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową, z przepisami prawa, odbiorach częściowych i końcowych;
5.2.1.5.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych i pomiarach, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
5.2.1.6.sprawdzanie i akceptowanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, zamienne lub podobne w czasie trwania Umowy w terminie 3 dni od ich przekazania Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego.
5.2.1.7.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad.
5.2.2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach zakresu i ilości robót, lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego,
5.2.3. bieżące kontrolowanie i dokumentowanie zgodności prowadzenia robót z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a Zamawiającym, w tym weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, weryfikacją zgodności prowadzonych robót z tym harmonogramem oraz kontrolą dziennika budowy/dziennika realizacji robót w zakresie zgodności z aktami prawnymi dotyczącymi dziennika budowy,
5.2.4.żądanie od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania robót w przypadku, gdy ich kontynuacja stwarza zagrożenie wadliwej realizacji robót lub zagrażałaby życiu i zdrowiu, bądź powodowałaby niezgodność z dokumentacją projektową;
5.2.5.zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do dokumentacji projektowych sygnalizowanych przez wykonawcę robót i proponowanie sposobów rozwiązania problemów,
5.2.6.udział w czynnościach odbiorowych robót określonych w umowie Zamawiającego z wykonawcą robót, wraz z weryfikacją ich rozliczenia. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
5.2.6.1.stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych,
5.2.6.2.udziału w czynnościach odbiorowych oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi,
5.2.6.3.sporządzania i przekazywania Zamawiającemu do zatwierdzenia protokołów odbioru robót budowlanych,
5.2.7. inicjowanie i prowadzenie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym narad koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywania ich Zamawiającemu,
5.2.8. sporządzanie protokołów konieczności (z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,
5.2.9. przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
5.2.10. weryfikacja dokumentacji powykonawczej pod względem wynikających z przepisów prawa,

Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zaproszeniu skierowanym do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-S Nadzory Budowlane Stanisław Skrzeczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341415242

7.3.3) Ulica: ul. gen. Meriana C. Coopera 9B, lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.