Og³oszenie z dnia 2022-03-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00159304/01 - Wynik z dnia 2022-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu drogowego zwi±zanego z remontem i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chrz±stowska 6A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.koniecpol.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu drogowego zwi±zanego z remontem i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee3e60c4-a9db-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095693
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037270/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu drogowego zwi±zanego z remontem i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w 2022 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.koniecpol.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzib±: ul. Chrz±stowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81;
2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu drogowego zwi±zanego z remontem i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w 2022 roku”, nr sprawy ZP.271.16.2022;
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5) dane osobowe osób fizycznych bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± danych osobowych bezpo¶rednio jej dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
8) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki dolomitowej wraz z transportem, rozplantowaniem na drodze i uwa³owaniem oraz wykonanie prac zwi±zanych z kopaniem rowów i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w roku 2022. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zakup wraz z transportem, rozplantowaniem i uwa³owaniem mieszanki dolomitowej o granulacji 0-31,5 mm lub od 0 do 63mm w ilo¶ci 1800 ton, samochodem ciê¿arowym samowy³adowczym o ³adowno¶ci 12-28 Mg;
b) transport ró¿nych materia³ów (np. ziemi z wykopów) samochodem ciê¿arowym samowy³adowczym o ³adowno¶ci 6-12 Mg na odleg³o¶æ do 10 km w ilo¶ci do 100 kursów;
c) praca równiarki drogowej wraz z obs³ug± operatora, polegaj±ca na korytowaniu oraz niwelacji nawierzchni dróg w ilo¶ci do 200 godzin pracy sprzêtu;
d) praca koparki lub sprzêtu równowa¿nego wraz z obs³ug± operatora przy kopaniu rowów lub za³adunku ró¿nych materia³ów w ilo¶ci do 200 godzin pracy sprzêtu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy podstawienie sprawnego sprzêtu wraz z obs³ug± na ka¿de wezwanie w ci±gu maksymalnie 24 godzin od chwili przekazania powiadomienia telefonicznie lub mailowo, przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w wykorzystaniu poszczególnych sprzêtów/ pojazdów, oznacza to ¿e us³ugi realizowane bêd± w zale¿no¶ci od potrzeb, przy czym ³±czna ich warto¶æ nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej warto¶ci nominalnej zobowi±zania wynikaj±cego z zawartej z wykonawc± umowy.
Minimalne ilo¶ci wykorzystania poszczególnych rodzajów sprzêtu/ pojazdów, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, obejmuj±cych: zakup i dostawê kruszywa w ilo¶ci do 500 Ton wraz z rozplantowaniem na drodze i uwa³owaniem.
2) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówieñ przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.
3) Zamówienie podobne mo¿e zostaæ udzielone wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, pod warunkiem zapewnienia ¶rodków finansowych na ten cel w bud¿ecie gminy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku szczegó³owego w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku szczegó³owego w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki szczegó³owe:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e zrealizowa³ (ukoñczy³) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±cej na bie¿±cym utrzymaniu dróg i ³±cznej warto¶ci minimum 75 000,00 PLN (s³ownie: siedemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych);
UWAGA: W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w walutach innych ni¿ okre¶lone przez Zamawiaj±cego, wykonawca dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ sprzêtem w postaci co najmniej:
- 1 szt. samochód samowy³adowczy o ³adowno¶ci 6-12 Mg;
- 1 szt. samochód samowy³adowczy o ³adowno¶ci 12-28 Mg;
- 1 szt. koparko – ³adowarka;
- 1 szt. równiarka drogowa;
- 1 szt. walec drogowy;
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± prawo jazdy uprawniaj±ce do prowadzenia pojazdów o ³adowno¶ci 12 - 28 Mg;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± prawo jazdy uprawniaj±ce do prowadzenia pojazdów o ³adowno¶ci 6-12 Mg;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do obs³ugi sprzêtu w postaci koparko – ³adowarki i prawo jazdy wymagane przepisami;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do obs³ugi sprzêtu w postaci równiarki drogowej i prawo jazdy wymagane przepisami.
UWAGA: Wykonawca mo¿e wykazaæ te same osoby, pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych powy¿ej uprawnieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SIWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z którego tre¶ci bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Na podstawie art. 60 pkt 1 Pzp zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres przewidywanych zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Proces szyfrowania oferty nastêpuje na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy uzupe³nia zapisy Sekcji III pkt 3.5), w sposób nastêpuj±cy:1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, adres skrzynki Zamawiaj±cego: /UMiGKoniecpol/EOD), dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: umig@koniecpol.pl
2. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z wykonawcami jest S³awomir Wo¼niak – e-mail: umig@koniecpol.pl
INNE PRZETARGI KONIECPOL
wiêcej: przetargi KONIECPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do jednostek o¶wiatowych na terenie gminy Zaniemy¶l w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla czê¶ci 1 i 2
- Dostawa kruszywa ³amanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- Remonty cz±stkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kêdzierzyñsko-Kozielskiego w roku 2024
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEK¡ UCZNIÓW DO SZKÓ£ NA TERENIE GMINY PLE¦NA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Konserwacja i utrzymanie dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa Wa³cz w 2024 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.