Og³oszenie z dnia 2024-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00097904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00229694/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
4WOG-1200.2712.4.2024 Robota budowlana – naprawa i konserwacja kulochwytu i przes³on strzelnicy na terenie kompleksu przy ul. Ku Do³om w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 4 WOJSKOWY ODDZIA£ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a W³adys³awa Andersa 47
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.4.2024 Robota budowlana – naprawa i konserwacja kulochwytu i przes³on strzelnicy na terenie kompleksu przy ul. Ku Do³om w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c136cd5c-bc4a-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00095681
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054582/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Naprawa i konserwacja kulochwytu i przes³on strzelnicy Gliwice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/4wog3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/4wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego tj. u¿ytkownika Wykonawcy odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków
w ramach postêpowania.
Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem Systemu,
w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna
w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty.
Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
- w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie
i za³±czanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
- w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego (za po¶rednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powy¿ej znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane
w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. (https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/elearning).
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania
z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB.
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców okre¶lone zosta³y w rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdz. XI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;
• Portal PZP Sp. z o.o., Trinity Park III ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa.
b. pe³ni±cy obowi±zki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê Pzp;
e. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
• Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 (RODO), s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
• zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.53)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
Szczególowe informacje znajduj± siê w rozdz. XVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na naprawie
i konserwacji kulochwytu i przes³on strzelnicy na terenie kompleksu przy ulicy Ku Do³om w Gliwicach w podziale na III etapy w roku 2024.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
• Za³±cznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Za³±cznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót,
• Za³±cznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262680-1 - Spawanie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia z uwzglêdnieniem opcji jedynie w zakresie etapu II, w zwi±zku z mo¿liwo¶ci± zwiêkszenia ilo¶ci prowadzonych robót. Zamawiaj±cy zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia (etap II) po zrealizowaniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Zakres robót budowlanych, które Wykonawca wykona w ramach opcji jest okre¶lony w STWOiR oraz przedmiarze (za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ).Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ, lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête prawem opcji bêd± identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegó³y zwi±zane z prawem opcji zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ)
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ –
kryterium najni¿szej ceny. Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±
brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz Ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.2. Kosztorys ofertowy na podstawie za³±czonego przedmiaru.
3. Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby musi byæ zgodny
z wymaganiami okre¶lonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cej za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-22 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/4wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie:• Etap I – od dni zawarcia umowy do 22.04.2024 r.
• Etap II zamówienie podstawowe – od 17.06.2024 r. do 30.08.2024 r. z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji ca³o¶æ robót objêtych etapem drugim zostanie zrealizowana w terminie do dnia 13.09.2024 r.
• Etap III – od 04.11.2024 r. do 22.11.2024 r.
Wykonawca zobowi±zuje siê przed zawarciem umowy do wskazania kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane wraz z numerem uprawnieñ oraz dostarczenia dokumentów (decyzjê oraz przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy materia³ów stopowych na potrzeby Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±skiego Instytutu Technologicznego (powtórka)
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont nawierzchni w ci±gu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
- Rozbudowa mammografu cyfrowego Senographe Pristina prod. GE Medical Systems o system do wykonywania biopsji pod kontrol± mammografii spektralnej dla NIO - PIB Oddzia³ w Gliwicach
- Modernizacja G³ównej Stacji Sprê¿arek dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie-Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach.
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w O¶rodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki ¦l±skiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku kancelarii le¶nictwa Tomaszów - II postêpowanie
- "REMONT KO¦CIO£A P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH"
- Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr El¿bietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Remont zabytkowego budynku by³ej organistówki w miejscowo¶ci Stryszawa
- Przebudowa k±pieliska miejskiego przy ul. Niepodleg³o¶ci w ¯aganiu wraz z otoczeniem - I etap
wiêcej: Spawanie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.