Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464083/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00490812/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00496396/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00514694/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00002997/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Sulęcińskiego Ośrodka Kultury wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury technicznej w ramach projektu rewitalizacji (...) w centrum miasta Sulęcin (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Sulęcińskiego Ośrodka Kultury wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury technicznej w ramach projektu rewitalizacji (...) w centrum miasta Sulęcin (...).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24c71868-66b3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja Sulęcińskiego Ośrodka Kultury wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464083/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3949344,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku głównego Sulęcińskiego Ośrodka Kultury, nadbudowa, rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na usługi kultury realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji Technicznej (zwanej dalej również DT, OPZ) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się: Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne oraz przedmiar robót. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznych oraz projektem budowlanym. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
3. Wymienione w ust. 2 dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1. Umowa
2. Formularz oferty
3. Niniejsza SWZ
4. Dokumentacja projektowa
4.1. Projekt budowlany
4.2. Specyfikacje Techniczne
4.3. Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
UWAGA! Zamawiający:
1) wyłącza z przedmiotu zamówienia zakres prac polegających na:
a. realizacji sceny plenerowej opisanej w dokumentacji projektowej w pliku PZT - Etap 1 - SOK w poz. 8.
b. wymianie posadzki rys. A1. 0/27 (sala widowiskowa) oraz remontu sceny wraz robotami elektrycznymi w sali widowiskowej (rys. A1 -R etapowanie-robót).
2) informuje, że prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonywane prace nie mogą zakłócać pracy jednostki. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić prace tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pracowników oraz klientów jednostki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5378951,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.K. BudWest spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981653619
7.3.3) Ulica: Kościuszki 12b, m.5
7.3.4) Miejscowość: Ośno Lubuskie
7.3.5) Kod pocztowy: 69-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, wykończeniowe, dekarskie, elektryczne, sanitarne, murarskie, instalacyjne, stolarka, ogrodzenie, wentylacja; na tym etapie znany jest jeden podwykonawca: Bud-Bau Patryk Dłużewski, Osiedle Wimar 16/15, 69-100 Słubice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Wykonanie usług kominiarskich w obiektach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Dostawy ryb w podziale na dwie części: Część 1: dostawy ryb do magazynu w Wędrzynie Część 2: dostawy ryb do magazynu w Czerwieńsku
- Dostawy kawy i herbaty do magazynu Wędrzyn
- Usługę przeglądu, konserwacji i napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.