eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=54527866

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ec5afc5-669a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049105/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-47/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197842,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu.
2. Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej obejmuje między innymi:
1) dostawę i montaż 96 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy 46,08 kWp;
1) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych;
2) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji;
3) montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem;
4) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku;
5) montaż rozdzielni obwodów stało-prądowych RDC;
6) montaż inwertera;
7) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC;
8) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej;
9) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej;
10) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji
11) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym);
12) przyłączenie do sieci Tauron S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji;
13) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji;
14) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji;
15) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji;
16) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów oraz przywrócenie terenu i obiektu do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297481,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155746,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRO Paweł Fatyga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871639235

7.3.4) Miejscowość: Ziębice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155746,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.