eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 4 zadania częściowe



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095508 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości
– 4 zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości
– 4 zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1f76b3-c381-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wyceny nieruchomości rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych wraz z prawem opcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.5.2021.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12225 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1
Wycena nieruchomości nierolnej-inwestycyjnej położonej w granicach Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, w obrębie Wrzoski, miasto Opole, woj. opolskie, o łącznej pow. 76,5652 ha, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków w sposób przedstawiony w tabeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w Rozdziale IV ust. 4.1. pkt 1.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przedmiotowe działki oznaczone są symbolem 2P/U - tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów lub usług (uchwała nr XIV/207/19 Rady Miasta Opola z dnia 4 lipca 2019 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Wrzoski I" w Opolu – Dz. Urz. Woj. Opo. Z 2019r. poz. 2496, wraz z rozstrzygnięciem nadzorczym N.I.743.72.2019.AB Wojewody Opolskiego z dnia 9 sierpnia 2019r. Dz. Urz. Woj. Opo. Z 2019r. poz. 2684).
W skład nieruchomości wchodzą:
1. Grunty .
2. Środek trwały o nazwie „Utwardzanie placu Józefka, obr. Wrzoski dz. 668/33”- nr. inw. 243/20B.
3. Zadrzewienia.
Zgodnie z informacją uzyskaną z PGW Wody Polskie na nieruchomości występują urządzenia melioracji wodnych wymienione w art. 197 ustawy z dnia 20 lipca 2017r Prawo Wodne (j.t. Dz. U. 2020 poz. 624) – teren w przeszłości drenowany.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2008r. w sprawie wałbrzyskiej specjalnej strefy ekonomicznej (Dz.U.2018.415 j.t.) ww. działki objęte są granicami wałbrzyskiej specjalnej strefy ekonomicznej.
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 7175 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie częściowe nr 2
Wycena nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Biała Nyska, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki: nr 21/71 z a.m. 5 o powierzchni 0,1858 ha, nr 21/72 z a.m. 5 część o powierzchni 0,0126 ha (powierzchnia całkowita 0,6962 ha). Działka nr 21/71 przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z wyłączeniem zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej szeregowej i bliźniaczej – MU; Działka nr 21/72 przeznaczona jest pod zabudowę sportu
i rekreacji - US.
Celem wyceny jest określenie aktualnej wartości nieruchomości przekazanej nieodpłatnie jednostce samorządu terytorialnego, a nie wykorzystaniem jej zgodnie z celem przekazania, tytułem zwrotu aktualnej wartości pieniężnej tej nieruchomości zgodnie z art. 24 ust. 5a ustawy z dnia 19.10.1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz.U. z 2020 r. poz. 396 ze zm).

Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie częściowe nr 3
Wycena wysokości rocznego czynszu za najem budynku stolarni wraz z placem parkingowym, na terenie działki nr 218 a.m. 5, położonej w obrębie Żytniów, gmina Rudniki, powiat oleski, woj. opolskie. Powierzchnia zabudowy stolarni wynosi 387,81m2 – długość 41,7m, szerokość 9,3m, powierzchnia placu parkingowego wynosi około 470m2 ( 47m x 10m).

Pozostałe informacje:
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wartość czynszu najmu należy podać w złotówkach.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2350 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie częściowe nr 4
Wycena wysokości rocznego czynszu najmu nieruchomości (gruntu, bez urządzeń), na cele związane z eksploatacją i obsługą wieży telekomunikacyjnej (wraz z infrastrukturą), zlokalizowanej na terenie działki nr 1/29 a.m. 1 położonej w obrębie Trzebiszyn, gmina Lasowice Wielkie, pow. kluczborski, woj. opolskie, o powierzchni 0,0205ha, oznaczonej wg. Ewidencji gruntów symbolem Bi ( w całości).

Pozostałe informacje:
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wartość czynszu najmu należy podać w złotówkach.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7638,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: ul. Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: ul. Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: ul. Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.