Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067626/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów chirurgicznych - staplery, siatki, nici
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cdaee28-bb7f-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów chirurgicznych - staplery, siatki, nici2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cdaee28-bb7f-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016014/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa nici
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 1 - nici4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 227200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały medyczne - pakiet 24.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą umożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do Zamawiającego w dniu 26.01.2024r. wpłynęły pytania od Wykonawcy przy pomocy platformy e-zamowienia, zakładka komunikacja. Niestety Zamawiający nie otrzymał powiadomienia z platformy e-zamowienia o tym zdarzeniu na e-maila: przetargi@szpital-zuromin.pl i tym samym nie udzielił odpowiedzi w wymaganym terminie, przed otwarciem ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą umożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do Zamawiającego w dniu 26.01.2024r. wpłynęły pytania od Wykonawcy przy pomocy platformy e-zamowienia, zakładka komunikacja. Niestety Zamawiający nie otrzymał powiadomienia z platformy e-zamowienia o tym zdarzeniu na e-maila: przetargi@szpital-zuromin.pl i tym samym nie udzielił odpowiedzi w wymaganym terminie, przed otwarciem ofert.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa membrany do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W na odcinku Krzeczanowo - Wola Łaszewska w ramach inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W Raciąż - Radzanów - Liberadz wraz z mostem w km 6+464,00
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH - KOŃCÓWKI DO MIKROPIPET
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
- Dostawy wyrobów medycznych do Pracowni Endoskopii na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Dostawa obłożeń operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.