eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojaszówka › Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu na terenie gminy Wojaszówka



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu na terenie gminy Wojaszówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJASZÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Wojaszówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-471

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134385016

1.5.8.) Numer faksu: 134385225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wojaszowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wojaszowka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu na terenie gminy Wojaszówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16151d72-5270-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011602/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu na terenie gminy Wojaszówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293500/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚ: 271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11699390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kanalizacja w miejscowości:
Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Część nr 1 - Łączki Jagiellońskie,
Wykonanie kanału i rurociągu tłocznego T1
- wymiana rurociągu K4 – oczyszczalnia,
- roboty ziemne,
- studzienki i rurociągi,
- naprawa nawierzchni.
Wykonanie kolektora K od K1 - K41
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- studzienki i rurociągi,
- naprawa nawierzchni.
Wykonanie przyłącza kolektora K
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- studzienki i rurociągi,
- naprawa nawierzchni.
Wykonanie Pompowni 1
- Roboty ziemne,
- Montaż pompowni P1,
- Ogrodzenie przepompowni P1,
Wykonanie Kanału Z od studzienki Z5 wraz z przyłączami,
- Roboty rozbiórkowe,
- Studzienki i rurociągi,
- Naprawa nawierzchni.
Wykonanie rurociągu tłocznego Z
- studzienki i rurociągi,
- naprawa nawierzchni.
Wykonanie Pompowni 2
- roboty ziemne,
- montaż pompowni P2,
- Ogrodzenie przepompowni P2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Przybówka
Zakres robót kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie:
1. Kolektor "A" w ograniczonym zakresie - zgodnie z załącznikiem graficznym,
2. Kolektor "B" w ograniczonym zakresie - zgodnie z załącznikiem graficznym,
3. Kolektor "C" do realizacji w całości,
4. Kolektor "D" w ograniczonym zakresie - zgodnie z załącznikiem graficznym,
5. Przepompownia P1 + sieć ciśnieniowa do realizacji w całości,
6. Przepompownia P3 + sieć ciśnieniowa do realizacji w całości,
7. Zjazd z drogi powiatowej do realizacji w całości,
8. Zjazd z drogi powiatowej do realizacji w całości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Łęki Strzyżowskie
Zakres robót na budowie kanalizacji sanitarnej w Łękach Strzyżowskich obejmuje mapy z PZT o nr 11, 14, 15, 17, 18, 19, 20.

Opracowanie obejmuje wykonanie dwóch zlewni pompowni w pełnym zakresie oraz trzecią częściową;
- kolektora "A" wraz z pompownią P0 oraz rurociągiem tłocznym,
- kolektora "B" wraz z pompownią P1 oraz rurociągiem tłocznym
- kolektora "D" odcinki D1-D50, D37-D37.2, D41-D41.2, D45-D45' wraz z pompownią P3 oraz rurociągiem tłocznym, w miejscowości Łęki Strzyżowskie Gmina Wojaszówka.
Sieć kanalizacji grawitacyjna wykonana z rur PVC, PE w zakresie średnic fi 250- 160 mm,
rurociągi tłoczne z przepompowni wykonana z rur PE o średnicy fi 90-110 mm,
Przepompownie ścieków z kompletnym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w ilości 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu

4.5.5.) Wartość części: 3000000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Ustrobna
Zakres obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U ze ścianką litą SN 4 o średnicy 200mm długości ogółem 990mb, o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową, układanych na podsypce piaskowej gr. 15cm i obsypce warstwy ochronnej gr.20cm ponad rurę, wykonanej ręcznie, w wykopach wąsko przestrzennych, umocnionych wypraskami. Uzbrojenie sieci: Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy rury trzonowej karbowanej fi 425mm, z zamknięciem rurą teleskopową z włazem żeliwnym kl. B125 i kinetą PP o średnicy 200mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Wodociąg w Odrzykoniu
Zakres robót obejmuje wykonanie sieci wodociągową rozdzielczej z rur PE100-RC SDR17 PN10 o średnicy Ø90÷160mm zgodnie z planem zagospodarowania – rys. Z-01 - Z-06. Projektowane rurociągi łączone będą za pomocą zgrzewania doczołowego lub przy zastosowaniu kształtek elektrooporowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 4790250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty - Oferta nr 1 złożona przez Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno – Sanitarnego ,,POTOK” Piotr Potok 38 - 300 Gorlice, Stróżówka 1 opiewająca na kwotę 3 520 988,82 zł brutto - przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 3 000 000 zł brutto - Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania, w oparciu o art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1129)., na podstawie którego, unieważnia się postepowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3129888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3718290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3129888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Wodno–Kanalizacyjnych ROKAN Rość Dawid Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133704394

7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-311

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3129888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2293950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2782674,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2293950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane „Welko” Ewelina Pelc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 815-168-56-84

7.3.3) Ulica: Kosina 750

7.3.4) Miejscowość: Kosina

7.3.5) Kod pocztowy: 37-112

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2293950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259726,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259726,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Wodno–Kanalizacyjnych ROKAN Rość Dawid Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133704394

7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-311

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259726,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2176659,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2501820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2176659,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno – Budowlany Edward Kwiek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191004590

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 60

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2176659,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.