eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Oprac. dokum. proj. dla przeb. ulic: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka w ramach zad. inwest. pn. Rozwój inw. Miasta Słupska - oprac. dokum. proj. - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. dokum. proj. dla przeb. ulic: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka w ramach zad. inwest. pn. Rozwój inw. Miasta Słupska – oprac. dokum. proj. – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 8410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac. dokum. proj. dla przeb. ulic: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka w ramach zad. inwest. pn. Rozwój inw. Miasta Słupska – oprac. dokum. proj. – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a26848-87ef-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Opracowanie dokum. proj. dla przeb. ul.: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka” w ramach zad. inwest. pn. Rozwój inwest. M. Słupska–oprac. dokum. proj. -etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048606/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.7.2022.ZP3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87236,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedm. zamów. jest „Oprar. dokum. proj. dla przebudowy ul.: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka” w ramach zadania inw. pn.: "Rozwój inwestycji Miasta Słupska – opr. dokum. projektowych – etap II”
2. Opr. proj. dotyczy ulic: Reja, Ziemowita, Jagiellońskiej, Kochanowskiego, Książąt Pomorskich, Kadłubka na odc. od ulicy Piłsudskiego do ul. Szczecińskiej o długości ok. 900 m.
Lokalizacja ul:
a) m. Słupsk, działki nr 819, 820/2, 821, 754, 784, 809, 882/6, 706 obręb 9,
b) dr. gminna klasy D o długości ok. 900 m, powierzchni ok. 7 200 m2
c) lokalizacja wskazana na zał. mapie pog.
3. W dokum. proj. przedm zad. należy uwzględnić:
1) br. drogową:
a) dr. gminną klasy D, prędkość projek. - odpowiednia dla klasy D,
b) budowę ciągów pieszo – jezdn/ z kostki betonowej,
c) dostosowanie konstrukcji oraz nawierzchni drogi do prognozowanego obciążenia ruchem i warunków gruntowych (obliczenie kat. ruchu, zaproponowanie konst. nawierzchni jezdni, skrzyżowań, zjazdów, itp.),
d) rozwiązanie kolizji z infrastrukturą obcą w tym w razie potrzeby opracowanie projektu usunięcia kolizji,
e) usytuowanie ławek i koszy na odpady,
f) sporządz. z zatwierdz. Proj. Stałej Organizacji Ruchu,
2) br. sanitarną:
a) przebudowę kanaliz. deszcz. na całej dł. przebudowywanej ulicy, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZIM w Słupsku, o które Wykonawca wystąpi przed przystąpieniem do prac projektowych;
b) przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz usunięcie kolizji infrastruktury sanitarnej z projektowaną drogą w ulicy Reja - zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez "Wodociągi Słupsk" Sp. zo.o. w Słupsku.
3) br. elektroenerg. i teletechniczną:
a) budowę oświetlenia oraz kanału teletechnicznego na całym odcinku przebud. ulic, zgodnie z warunkami techn. wydanymi przez ZIM w Słupsku, o które Wykonawca wystąpi przed przystąpieniem do prac projektowych,
4) br. zieleni:
a) oprac. proj. zagosp. zielenią w miejscach niezagospodarowanych infrastrukturą drogową, uwzgledniający nasadzenia drzew, krzewów i roślin ozdobnych, zgodnie z warunkami techn. wydanymi przez ZIM w Słupsku, o które Wykonawca wystąpi przed przystąpieniem do prac proj.,
5) tryb inwestycji: Dokum. proj. należy wykonać jak dla r. budowlanych, dla których jest wym. pozwolenie na budowę wraz z niezbędnymi zgodami i opiniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w SWZ tak aby na podstawie dokumentacji projektowej wystąpić z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na budowę.
4. Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zam. w stosunku do przedm. zamów:
1) dokum. winna spełniać warunki określone w miejscowym planie zagosp. przestrzennego odpowiednio dla terenu objętego oprac.: (126) „Jagiellońska” – Uchwała nr XXXIV/475/13,
2) wykonawca winien pozyskać wszystkie informacje konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy oraz opracowania dokumentacji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3) przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca wystąpi do ZIM w Słupsku o szczegółowe warunki techniczne do opracowania dokumentacji projektowej i ustali z Zamawiającym założenia wyjściowe.
4) wykonawca uzyska aktualną mapę do celów proje.
5) projektant w terminie 45 dni od zawarcia umowy musi przed. Zam. wstępną koncepcję rozwiązań proj. Koncepcja po uzyskaniu akceptacji Zam. będzie stanowić przed. konsultacji społecznych oraz podstawę dla Wyk do kontynuowania dalszych prac projektowych.
6) na etapie sporz. dokum. proj. Projektant zobowiązany będzie do uczestnictwa w jednym spotkaniu w ramach konsultacji społecznych, w których przedstawi i omówi przyjęte w koncepcji rozwiązania proj. i materiałowe oraz udzieli odp. na zad. przez uczestników spotkania pytania. Konsultacje społeczne prowadzone zgodnie z Uchwałą nr XXI/238/16 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych – zmienionego Uchwałą nr XXIV/400/20 Rady Miejskiej w Słupsku. Czas trwania konsultacji społecznych wynosi min. 21 dni.
7) w ramach Zamówienia Wyk. uzyska na rzecz i w imieniu Zam. wszelkie wymagane prawem zgody, opinie i decyzje umożliwiające złożenie wniosku o uzyskanie dec. o pozwoleniu na budowę.
Oryginały ww. dokumentów Wykon. zobowiązany jest przekazać Zam. wraz z dokumentacją.
8) dokum. proj. projektant zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektr. edyt. na płytach CD/DVD, w formacie pdf, dwg lub dgn - projekt oraz pdf, docx, xls, ath – w przypadku opisów i pozostałych materiałów oraz w formie papier., w ilości:
a) Mapa do celów proj. – 1 egz.
b) Proj. bud.-wyk. – 5 egz.
c) Kosztorys inw. – 2 egz.
d) Przedmiar robót i Kosztorys ofer. – po 2 egz.
e) (STWiORB) – 2 kpl.
f) Zat. proj organ. ruchu dr. – 5 egz.
g) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), w przypadku gdy jej opr. jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Wszystkie egzem. proj. muszą być opatrzone podpisami i oświadczeniami, które wymaga Pr. Budow.
9) opr. dokum. proj. wraz z Kosztorysem inwestorskim, przedm. robót/ kosztorysem ofer. oraz STWiORB, niezbędna do wszczęcia postęp. o udzielenie zamówienia publicznego, posłuży do opisania przedm. zamówienia na wykonanie robót budow. w ramach zadania inwestycyjnego.
10) Wymagane jest opisywanie w wykonywanej dokumentacji proj. rozwiązań technologicznych i zastos. materiałów w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokum. proj. nie mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku gdy jest to uzasadnione specyfiką zam i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań techn. oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wyk. może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując równocześnie na minimalne wym. techniczne materiałów lub techn.równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków tow., patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję, Wyk. powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
11) wykonawca na bieżąco z Zam. będzie uzgadniał zastosowanie rozwiązań proj. w ramach przedmiotu zamówienia, zwłaszcza w zakresie istotnych elementów mających wpływ na koszty związane z realizacją robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokum.
12) dokum. powinny zawierać opis materiałów i rozwiązań proj. za pomocą cech techn. i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm przen. chnormy eur. lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gosp. przen. te normy.
13) uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokum. proj., będących przedm. niniejszego zamówienia zgłoszone przez Zam. i uczestników postępowania na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy – w terminie wyznaczonym przez Zam.,
14) wykonawca przygotuje dokum. proj. według wymogów dla zamierzenia budowlanego zgodnie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
5. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
6. Organizacja prac podczas wyk. przedm. zamówienia winna odpowiadać wymag. określ. w aktualnych przepisach dotyczących bezp. i higieny pracy oraz zapewniać prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Wyk. zobowiązuje się do staran., należytego i terminowego wykonywania wymag prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zam..
8. Wyk. zobowiązany jest do:
1) nieodpłatnego dokonania uzup., korekty lub wyjaśnień dot. dokum. proj., w tym przedm. robót i/lub kosztorysów inwes., w związku ze zgłoszonymi przez Zam. i uczestników post.na wykonanie robót budowalnych zapytaniami – w terminie wyznaczonym przez Zam,
2) nieodp. dok. akt. kosztorysów inw. wraz z przedm. robót w przypadku zawiadomienia przez Zam. o konieczności takiej aktualizacji - w terminie wyznaczonym przez Zam,
3) wykonania przed. umowy zgodnie z wymag. okreś. w aktualnych przepisach dotyczących bezp. i higieny pracy,
4) niezwłocznego informowania Zam. o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie przed. zam.,
5) zorg. i uczestnictwa w ramach wynagr. w co najmniej jednego spot. roboczego w siedzibie Zam. celem omówienia postępów w realizacji przedmiotu zamówienia. Ter. spotkania Wyk uzgodni z Zam. z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem bez żądania zwrotu kosztów podróży i delegacji.
6) uzgodnień zakresu prac z Zam. na każdym etapie prac,
7) dokonania poprawek, uzup., o których mowa w § 6 ust. 3 i 4 projektu umowy (Załącznik nr 8 do SWZ), w ter. wyznaczonym przez Zam.
9. Zam. wymaga od Wyk. udzielenia gwarancji jakości na dokum. proj. stanowiącą przedm. niniejszego zamó. na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego prac objętych niniejszym zam. Okres gwar. na wyk. dok. proj. stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany zg. z zasadami wsk. w SWZ.
10. Zam. wymaga od Wyk. udzielenia ręk. na dokum. proj. stanowiącą przed. niniejszego zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przed. zam.
11. swym aspekcie. Brak podziału niniejszego zamówienia na części nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
14. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198645,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEVORA Projekt Łukasz Dawidowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570887558

7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 18/28

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-280

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.