eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Jaktorów.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Jaktorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 46 855-21-88

1.5.8.) Numer faksu: 46 856-40-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.jaktorow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Jaktorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0933756f-747b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Jaktorów w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
2.Zamawiający oświadcza, że czynności Nadawcy będzie wykonywał Urząd Gminy w Jaktorowie,
ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów i jego dane adresowe będą umieszczane w miejscu nadawcy na stronie adresowej przesyłek.
3.Wykonawcą będzie Operator pocztowy posiadający wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej.
4.Operator pocztowy na rzecz Nadawcy zobowiązany będzie świadczyć niżej wymienione usługi pocztowe:
1)w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych w zakresie:
1.przesyłek pocztowych nierejestrowanych,
2.przesyłek listowych poleconych,
3.paczek pocztowych
2)w zakresie usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym
i zagranicznym,
3)w zakresie przesyłek zwracanych do Nadawcy, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy za pośrednictwem placówek oddawczych operatora pocztowego.
5.Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
6.Wykonawca zobowiązany jest codziennie do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wysłania z siedziby Zamawiającego mieszczącej się w sekretariacie Urzędu Gminy w Jaktorowie ul. Warszawska 33, w następujące dni tygodnia: poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
7.Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
8.Odbiór przesyłek przygotowanych do wysłania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w formularzu nadawczym lub książce nadawczej (wydruku) dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych i przesyłek zagranicznych.
9.Formularze nadawczo- odbiorcze będą nakładu Wykonawcy lub Zamawiającego, wcześniej uzgodnione.
10.Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego doręczania przesyłek listowych, zwrotów przesyłek i potwierdzenia odbioru (ZPO), do siedziby Zamawiającego – do sekretariatu Urzędu Gminy w Jaktorowie ul.Warszawska 33.
11.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
1)Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
2)rozporządzenia rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego, w sprawie reklamacji usługi pocztowej w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym międzynarodowe przepisy pocztowe Regulaminu Poczty Listowej
12.Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata wraz z adresem i właściwym kodem pocztowym (podany jednocześnie na wydruku bądź w zestawieniu), jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, za potwierdzeniem odbioru, priorytetowa). Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kolejności z wydruku bądź z zestawienia .
13.Zamawiający umieszcza na przesyłkach napis/nadruk/odcisk pieczęci określający pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę.
14.Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek w miejscu przeznaczonym na znak opłaty napis/nadruk/odcisk pieczęci o treści:
"OPŁATA POBRANA, TAXE PERCUE- POLOGNEU Umowa Nr …................... z dnia.....................nadano w …..............................”
15.Zamawiający zobowiązuje się do naklejania na przesyłkach priorytetowych nalepki PRIORITAIRE.
16.Zamawiający zobowiązany jest do sporządzenia w 2 egzemplarzach, z których jeden przeznaczony jest dla placówki nadawczej – wydruku lub wpisu do formularza nadawczego / książki nadawczej /dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawienia ilościowego dla przesyłek nierejestrowanych.
17.Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym tj. przekazaniu przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku:
1)rejestrowanych przesyłek krajowych w zestawieniu ilościowym według kolejności w formularzu nadawczym (książce nadawczej) dokonywanych z uwzględnieniem informacji o rodzaju usług: ekonomicznych i priorytetowych oraz zwrotnym potwierdzeniu odbioru,
2)przesyłek krajowych w zestawienia ilościowym z uwzględnieniem informacji o rodzaju usług: ekonomicznych i priorytetowych,
3)rejestrowanych przesyłek zagranicznych według kolejności wpisów w formularzu nadawczym (książce nadawczej) i nierejestrowanych przesyłek zagranicznych według kolejności wpisów w zestawieniu z uwzględnieniem informacji o rodzaju usług: ekonomicznych i priorytetowych oraz zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
18.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy ich doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
19.Opakowanie przesyłek stanowi odpowiednio zabezpieczona koperta Zamawiającego. Opakowanie powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.
20.Jeśli przesyłki listowe wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania właściwego dla danego Wykonawcy - Wykonawca dostarczy we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do tego celu bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
21.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego”.
22.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania wszelkich oznaczeń przesyłek priorytetowych, za potwierdzeniem odbioru, jak również druków niezbędnych do nadania oraz druków potwierdzeń odbioru, w ilości wskazanej przez Zamawiającego nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia u Wykonawcy w formie telefonicznej, faksem, e-mailem bez ponoszenia przez Zamawiającego kosztów.
23.W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki, Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa.
24.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niedokonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.
25.Zwrotne potwierdzenie odbioru przesyłek pocztowych pokwitowane przez adresata będą zwracane niezwłocznie po dokonaniu usługi do siedziby Zamawiającego. Doręczone potwierdzenie odbioru powinno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy przesyłki.
26.Dla przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.
27.Zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich wydania lub doręczenia odbiorcy będą niezwłocznie przekazywane do siedziby Zamawiającego i kwitowane w zestawieniu ilościowym przez pracownika Zamawiającego.
28.Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu.
29.Okresem rozliczeniowym będzie jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych. Usługi będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z Formularza oferty.
30.Wykonawca zobowiązany jest realizować ewentualne reklamacje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 896 ).
31.Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie informacje powzięte przy wykonaniu umowy zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz usta wy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
32.Zamawiający podał szacunkowe ilości nadawanych przesyłek w Formularzu oferty które mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiany ilościowe nie będą wpływały na zmianę zawartej umowy. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu usługi niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
33.Przesyłki pocztowe nadawane przez Zamawiającego zawierają pisma i decyzje, do których mają zastosowanie przepisy o doręczeniach określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416584,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416584,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416584,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416584,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.