Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektów Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616698910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zkkostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b209894c-a2f5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektów Zakładu Komunalnego w Kostrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b209894c-a2f5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030817/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2.2.2023/PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej dostawy paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego do obiektu Zakładu Komunalnego w Kostrzynie i zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego, zwanym dalej – punktem poboru gazu (PPG) wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwę i lokalizację obiektu, prognozowane zapotrzebowanie na gaz ziemny w okresie obowiązywania Umowy, rodzaje taryf, moc umowną, miejsce dostarczania oraz niezbędne dane w celu realizacji Umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami Umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy świadczenia usług dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywana zgodnie z przepisami ustawy prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO OBIEKTÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WIECZFNI KOŚCIELNEJ
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KONOPISKA W ROKU 2025
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Gminy Mszana i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa gazu
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.