eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430067965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czechowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815327031

1.5.8.) Numer faksu: 815324947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6eccb3d1-0ec2-4f57-8447-f7281b3ffe7a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2836ead5-8268-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ER.270.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404983,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) budynku biurowo-garażowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4 A.
2.Opis planowanych robót budowlanych
Budynek biurowo-garażowy ma trzy kondygnacje, w tym jedna to zadaszony, otwarty parking na dachu. Planowane roboty budowlane obejmują:
-przebudowę ścian zewnętrznych w obrębie garaży, które znajdują się w kondygnacji przyziemia, z wjazdami z dziedzińca od strony wschodniej w celu wymiany bram garażowych rozwiernych na segmentowe podnoszone do góry z napędem elektrycznym;
-wymianę posadzek betonowych w garażach na nowe z nadaniem spadków odpływowych i wykończeniem powłokami żywicznymi;
-likwidację (zasypanie) kanałów w garażach;
-wymianę dwóch sztuk drzwi zewnętrznych z drewnianych na aluminiowe; wymianę okładzin zewnętrznych kamiennych na wyprawę z tynkami dekoracyjnymi cienkowarstwowymi;
-docieplenie ściany północnej wełną mineralną (po zdemontowaniu istniejącego docieplenia) wraz z naprawą przecieku do budynku na styku ściany i dachu;
-wymianę orynnowania z istniejących pcv na tytanowo-cynkowe dachu najwyższej kondygnacji;
-malowanie stolarki okiennej; malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia i balustrad;
- malowanie elewacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482819,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552802,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482819,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "R A D O S" Radosław Marcinek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131847999

7.3.3) Ulica: Turystyczna 44

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-207

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482819,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość zamówienia wraz z przewidywanymi przez Zamawiającego zamówieniami o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, wynosi 607 475,92 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.