eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów w związku z decyzjami wydanymi przez Prezydenta Miasta Krakowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Kraków: Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów w związku z decyzjami wydanymi przez Prezydenta Miasta Krakowa.
Numer ogłoszenia: 200094 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Mogilska 17, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 4106423, 4108176, fax 0-12 4106426.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów w związku z decyzjami wydanymi przez Prezydenta Miasta Krakowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zasadzenie i pielęgnacja: 241 sztuk drzew ozdobnych w wieku powyżej 7 lat należących do gatunków liściastych, z zakrytym systemem korzeniowym oraz prawidłowo ukształtowanym pniem i koroną oraz 242 sztuk krzewów ozdobnych w wieku powyżej 4 lat w ilości 1 sztuki na m2 i 39 sztuk krzewów ozdobnych w wieku powyżej 4 lat w ilości 3 sztuk na 1 m2 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają postanowienia Ustawy Pzp. i SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust.1. pkt 1-3 Ustawy PZP; Wykonawcy, którzy złożą ofertę wspólną i spełnią warunki określone w art. 23 Ustawy Pzp; Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp oraz spełniający warunki szczegółowe opisane w rozdziale VII SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 4. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 5. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.( wg art. 22.ust.1 pkt 1 i pkt 4 Ustawy PZP). 6. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata) co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegających na posadzeniu ( łącznie dla dwóch usług)co najmniej 200 sztuk drzew i 100 sztuk krzewów o łącznej wartości (bez podatku VAT) wymienionych usług co najmniej 80.000,00zł 7. Wykonawcy muszą dysponować urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia. 8. Wykonawcy muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawcy muszą posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych). 10. Wykonawcy złożą w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, informacje i dokumenty szczegółowo opisane w rozdziale VIII SIWZ. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w niniejszym rozdziale przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane (z wyjątkiem warunku wiedzy i doświadczenia zawodowego). 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj: - odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej, 4) Oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej na dzień terminu wyznaczonego na składanie ofert, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne bądź, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - sporządzony wg treści załącznika nr 3 do SIWZ, 5) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy, sporządzony na druku - załącznik nr 4 do SIWZ, 6) Oświadczenie, że dysponuje specjalistycznym sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, 7) Kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych). Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 30-015 Kraków, ul. Świętokrzyska 12 III Piętro, Pokój 320 INWESTPROJEKT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Kraków, ul. Mogilska 40 (budynek DOMAR) III piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.