eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzyciąż › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Trzyciąż



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Trzyciąż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzyciąż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Trzyciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-353

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 389-40-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzyciaz.przetargi@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gminatrzyciaz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Trzyciąż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64e2bb58-6989-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Trzyciąż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiR 271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4827266,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Trzyciąż”

Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są: w dokumentacjach projektowych objętych zgłoszeniami budowy :

• znak: SAB.6743.8.44.2020 z dnia 08.07.2020 r. (projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno- budowlany) „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Trzyciąż – część południowa – etap 2, sieć, kanał f, g, j wraz z pompownią PŚ2 i rurociągiem tłocznym” Uwaga! Etap 1 budowy sieci kanalizacji z pompownią sieciową PŚ1 (już został wykonany) oraz przyłącza domowe, pomimo objęcia ich dokumentacją projektową nie są w zakresie przedmiotowego przetargu.
• znak: SAB.6743.8.103.2021 z dnia 13.12.2021 r. (projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno- budowlany) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa"
Uwaga! Przyłącza domowe, pomimo objęcia ich dokumentacją projektową nie są w zakresie przedmiotowego przetargu.
oraz w dokumentacjach projektów technicznych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.

2. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia wg odrębnej umowy „z wolnej ręki” wykonania przyłączy domowych (objętych w/w dokumentacjami projektowymi w ilości do 111 szt.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy PZP. Ilość zleconych do wykonania przyłączy może ulec zmianie w trakcie realizacji.
Całkowita wartość tego zamówienia dodatkowego została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia.
Wartość zleconego zamówienia dodatkowego skalkulowana będzie w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego wykonawcy, który wygrał przetarg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5249418,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8290200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5249418,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181732218

7.3.3) Ulica: Wspólna 13B

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5249418,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.