eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie - RZGW Kraków



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie - RZGW Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetarg.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie - RZGW Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-258d9cfd-880e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie – RZGW Kraków. Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3.
LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa cieku/kanału km Gmina Powiat
rzeka Skawa
Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz Wadowicki

OPIS URZĄDZENIA
1. Dane techniczne generatora synchronicznego;
• Typ GCBV-158M
• Moc znamionowa 2500 kVA
• Obroty znamionowe 750 obr/min
• Napięcie 3x6300 V
2. Dane techniczne turbiny;
• Typ TK – 1000
• Średnica wirnika 1000 mm
• Spad instalowany 37 m
• Przełyk instalowany 7,5 m3/s
• Moc instalowana 2100 kW
3. Dane techniczne turbiny;
• Typ TF – 390
• Średnica wirnika 390 mm
• Spad instalowany 26 m
• Przełyk instalowany 0,5 m3/s
• Moc instalowana 110 kW

ZAKRES PRAC
Zakres przeglądu generatora HZ1 i HZ2 obejmuje:
1. Przedmuchanie generatora sprężonym powietrzem,
2. Przegląd łożysk (bez demontażu, na podstawie zapisu poziomu temperatury i drgań oraz osłuchania podczas pracy),
3. Wymiana oleju w wannach łożysk generatora,
• Łożysko prowadzące – olej ISO VG 22 ( zastosowany Orlen L-AN 22 lub równoważny). Ilość 85l
• Łożysko oporowo-prowadzące - olej ISO VG 68 ( zastosowany Orlen L-AN 68 lub równoważny). Ilość 120 l
- podana ilość dotyczy jednego generatora,
4. Przegląd wanien łożysk pod katem szczelności,
5. Sprawdzenie stanu uzwojeń,
6. Sprawdzenie stanu kabli zasilających i pomocniczych oraz ich połączeń,
7. Sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy śrubowych,
8. Przegląd wodnej instalacji chłodzenia oleju i armatury w tej instalacji.

Zakres przeglądu turbiny HZ1 i HZ2 obejmuje:
1. Przegląd łożyska prowadzącego pod kątem sprawdzenia wielkości luzów pomiędzy czopem wału turbiny a powierzchniami ślizgowymi łożyska (pomiar przez przepychanie wału turbiny),
2. Oględziny uszczelnienia wału turbiny Hz1,
3. Przegląd wirnika pod kątem stanu łopat,
4. Przegląd aparatu kierowniczego pod kątem stanu łopatek, szczelności oraz zadziałania bezpieczników poślizgowych łopatek,
5. Przegląd spirali i rury ssącej pod kątem ubytków kawitacyjnych, uszkodzeń mechanicznych itp.
6. Przegląd wału pod kątem stanu powierzchni (szczególnie w miejscu łożyskowania), ewentualnych uszkodzeń mechanicznych , odchyłek kształtu itp.
7. Przegląd uszczelnienia wału turbiny pod katem zużycia,
8. Przegląd hamulców pod kątem stanu okładzin ciernych i szczelności,
9. Sprawdzenie dokręcenia wszystkich złączy śrubowych,
10. Przegląd instalacji wody smarnej i armatury w tej instalacji.

Zakres przeglądu turbozespołu HZ3 obejmuje:
1. Oględziny turbozespołu,
2. Pomiar rezystancji izolacji generatora.
3. Wymiana smaru w komorach łożyskowych generatora EMIT typ Sg315M8C. Smar Mobilux EP3 lub równoważny. Przewidywana ilość ok. 1 kg. oraz wymiana pierścieni uszczelniających V-Ringi.

CZAS REALIZACJI USŁUGI NA OBIEKCIE
Czas realizacji przeglądu poszczególnych turbozespołów jest liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia go po przeglądzie (tj. czas przerwy w generacji energii elektrycznej), zatem jest to suma czasu przeglądu turbozespołu Hz1 przy pracującym Hz2 i czas przeglądu turbozespołu Hz2 przy pracującym Hz1 oraz czas przeglądu Hz3.
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas na realizację przeglądu na obiekcie wynosi 14 dni.
OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania.

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.

ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 4.3.3 prac.

INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach kosztów ogólnych uwzględnionych w kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS URZĄDZENIA
Zespół akumulatora składa się z akumulatora tłokowego, ośmiu butli gazowych oraz zaworów i armatury pomiarowej na stojaku.
Na akumulatorze po stronie gazowej zabudowano blok zabezpieczenia z zaworem umożliwiającym ładowanie azotem. Zawór odcinający służy do spuszczania azotu z układu.
Dane techniczne:
1. Ciśnienie górne układu - 13 MPa
2. Ciśnienia dolne układu -11 MPa
3. Pojemność akumulatora -150 dm3
4. Pojemność butli gazowych - 8x50 dm3
5. Rodzaj czynnika roboczego od strony gazowej - azot
6. Rodzaj czynnika od strony układu hydraulicznego - olej hydrauliczny

ZAKRES PRAC
1. Demontaż wszystkich połączeń skręcanych 8 szt. butli z azotem o pojemności 50 dm3 każda.
2. Przygotowanie urządzeń do rewizji wewnętrznej wykonanej przez UDT.
3. Po pozytywnym odbiorze przez UDT wykonanie montażu wszystkich połączeń.
4. Wymiana wszystkich uszczelnień podczas montażu.
5. Malowanie zespołu akumulatora UHAK 150/13-55x8-2817.
6. Uzupełnienie butli azotem do ciśnienia początkowego 95 bar przy napełnieniu wszystkich 8 szt. butli o pojemności 50 dm3 każda oraz napełnienia akumulatora tłokowego o pojemności 150 dm3 do ciśnienia 95 bar.
7. Próba szczelności układu.

CZAS REALIZACJI USŁUGI NA OBIEKCIE
Czas realizacji zadania jest liczony od momentu zamknięcia zaworu awaryjno-remontowego DN 2400 do chwili napełnienia butli azotem i pozytywnym odbiorze próby szczelności.
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas na realizację przeglądu na obiekcie wynosi 7 dni.

OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI
Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania.

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę.

ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI
Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 4.3.3 prac.

INNE USTALENIA
Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach kosztów ogólnych uwzględnionych w kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TURBO-REM Józef Macura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881504191

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 86-130

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energotechnika Biuro Realizacji Inwestycji Aleksandra Konopka-Pudełko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871601869

7.3.3) Ulica: Toszecka

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.