eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Rozbudowa najważniejszych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa najważniejszych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.4.2.) Miejscowość: Braniewo

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 556442232

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094865

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00092982/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa najważniejszych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego”, polegająca na zaprojektowaniu i przebudowie drogi powiatowej Nr 1397N odc. Pakosze – Bornity oraz drogi powiatowej Nr 1399N odc. Bornity – Augustyny.
2. Zakres zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przedmiotowych odcinków dróg powiatowych klasy L nr 1397N i 1399N, tj. projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z przedmiarem, kosztorysem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 egz.;
2) uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów, wraz uzyskaniem stosownych decyzji (w tym związanych z ochroną środowiska), opinii i uzgodnień, opracowaniem stosownych rysunków i map, oraz innych opracowań, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.)
3) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - 2 egz.;
4) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
5) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych (zgodnie z zapisami ustawy z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub wraz z przygotowaniem i złożeniem kompletnego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
wraz uzyskaniem stosownych decyzji, opinii i uzgodnień, opracowaniem stosownych rysunków i map, oraz innych opracowań, i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji w/w kompletnego wniosku w stosownej ilości egzemplarzy. Po akceptacji jw. Zamawiający złoży powyższy wniosek do właściwego organu - 2 egz.;
6) wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową przedmiotowych odcinków dróg powiatowych Nr 1397N oraz Nr 1399N (klasy L) – na podstawie w/w dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentów, uzgodnień, pozwoleń, decyzji wraz z odbiorem częściowym, końcowym, okresem gwarancji tj. usuwaniem wad i usterek oraz odbiorem ostatecznym;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej zwaną: „PFU”) stanowiącym załącznik 9 do SWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 i nr 11 do SWZ.

4. Wykonawca, w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia, zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego.
5. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
6. W przypadku zaprojektowania innych rozwiązań konstrukcji, stosowania innych materiałów niż zaprojektowano w PFU Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do każdej zmiany.
7. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
8. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
9. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania przebudowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
12. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację projektową, zgodnie z PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454 z póź. zm.).
13. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
14. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
15. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
16. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
17. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
18. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
19. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
20. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
21. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat.
22. Zamawiający wystąpi z wnioskiem do Ministra Cyfryzacji o odstępstwo od budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji. Budowa kanału technologicznego została ujęta w dokumentacji technicznej. W związku z powyższym w przypadku uzyskania pozytywnej zgody na odstępstwo, rozliczenie inwestycji (bez budowy kanału technologicznego) zostanie rozliczone na podstawie właściwych pozycji kosztorysu.
23. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wszystkie opracowane dokumenty, przygotowane wnioski o decyzje i uzgodnienia w szczególności projekt budowlany, Wykonawczy, przedmiar, kosztorys, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa najważniejszych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego”, polegająca na zaprojektowaniu i przebudowie drogi powiatowej Nr 1397N odc. Pakosze – Bornity oraz drogi powiatowej Nr 1399N odc. Bornity – Augustyny.
2. Zakres zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przedmiotowych odcinków dróg powiatowych klasy L nr 1397N i 1399N, tj. projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z przedmiarem, kosztorysem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 egz.;
2) uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów, wraz uzyskaniem stosownych decyzji (w tym związanych z ochroną środowiska), opinii i uzgodnień, opracowaniem stosownych rysunków i map, oraz innych opracowań, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.)
3) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - 2 egz.;
4) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
5) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych (zgodnie z zapisami ustawy z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub wraz z przygotowaniem i złożeniem kompletnego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
wraz uzyskaniem stosownych decyzji, opinii i uzgodnień, opracowaniem stosownych rysunków i map, oraz innych opracowań, i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji w/w kompletnego wniosku w stosownej ilości egzemplarzy. Po akceptacji jw. Zamawiający złoży powyższy wniosek do właściwego organu - 2 egz.;
6) wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową przedmiotowych odcinków dróg powiatowych Nr 1397N oraz Nr 1399N (klasy L) – na podstawie w/w dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentów, uzgodnień, pozwoleń, decyzji wraz z odbiorem częściowym, końcowym, okresem gwarancji tj. usuwaniem wad i usterek oraz odbiorem ostatecznym;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej zwaną: „PFU”) stanowiącym załącznik 9 do SWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 i nr 11 do SWZ.

4. Wykonawca, w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia, zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego.
5. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
6. W przypadku zaprojektowania innych rozwiązań konstrukcji, stosowania innych materiałów niż zaprojektowano w PFU Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do każdej zmiany.
7. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
8. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
9. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania przebudowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
12. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację projektową, zgodnie z PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 poz. 2454 z póź. zm.).
13. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
14. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
15. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
16. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
17. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
18. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
19. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
20. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
21. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat.
22. Zamawiający wystąpi z wnioskiem do Ministra Cyfryzacji o odstępstwo od budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji. Budowa kanału technologicznego została ujęta w dokumentacji technicznej. W związku z powyższym w przypadku uzyskania pozytywnej zgody na odstępstwo, rozliczenie inwestycji (bez budowy kanału technologicznego) zostanie rozliczone na podstawie właściwych pozycji kosztorysu.
23. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wszystkie opracowane dokumenty, przygotowane wnioski o decyzje i uzgodnienia w szczególności projekt budowlany, Wykonawczy, przedmiar, kosztorys, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
24. Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar robót, należy traktować wyłącznie jako dokument poglądowy, pomocniczy przy oszacowaniu wartości zamówienia. Właściwy przedmiar, kosztorys Wykonawca opracuje na etapie sporządzenia dokumentacji projektowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.