Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00018027/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2023/BZP 00045586/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276969023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gliwice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d123a79-7489-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018027/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2360/TP/1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie przez okres 12 miesięcy (lub do osiągnięcia całkowitej wartości umowy) obsługi serwisowo-materiałowej następujących urządzeń:
- urządzenia kopertujące Pitney Bowes DI 950e - 2 sztuki;
- urządzenia drukujące Xerox D110 - 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zwiazku z udostępnieniem od dnia 1 lutego 2022 roku nowych urządzeń dla COD zakupionych przez SA w Katowicach nie ma możliwości wykorzystania zamówienia o tak dużej wartości.INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
- "Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
- Usługi kremacji zwłok
- Roboty remontowe dachu budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.12.2024.EO
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.