eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Oczyszczania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010352346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 11/19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-508

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zom.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zom.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6103799d-c57f-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009057/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości na pętlach komunikacji miejskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/146571/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1) Platformy znajdującej się pod adresem https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/146571/notice/public/details w sekcji „Korespondencja”,
2) poczty elektronicznej - przetargi@zom.waw.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1) Platformy znajdującej się pod adresem https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/146571/notice/public/details w sekcji „Korespondencja”,
2) poczty elektronicznej - przetargi@zom.waw.pl.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
 podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
 jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej lub poczty elektronicznej przetargi@zom.waw.pl.
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Zarządu Oczyszczania Miasta tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Zarządzie Oczyszczania Miasta. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zarządzie Oczyszczania Miasta jest Dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta, z siedzibą w Warszawie (00-508), Al. Jerozolimskie 11/19.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Zarządzie Oczyszczania Miasta. Proszę je wysłać na adres: iod@zom.waw.pl.

Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególności: podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe
na podstawie przepisów prawa.
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane,
lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione
są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu
w Zarządzie Oczyszczania Miasta Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOM/KP/3/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej /Warszawa lewobrzeżna/.
2. Do realizacji prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej Wykonawca zatrudni pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy.
W przypadku, gdy czynności o których mowa powyżej, zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy odpowiednio pracowników podwykonawcy.
3. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/I do SWZ.
5. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy prac ponad zakres podstawowy określony w załączniku nr 1 do umowy („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do kwoty stanowiącej 54 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące zł, 00/100). Wartość prac zleconych w ramach Opcji zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Do prac realizowanych w ramach Opcji mają zastosowanie postanowienia umowy dotyczące zamówienia podstawowego, w szczególności w zakresie: zlecania prac, ich odbioru, rozliczania wynagrodzenia, odpowiedzialności Wykonawcy w tym naliczania kar umownych oraz prawa do odstąpienia od umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku:
 wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,
 wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzoru umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej /Warszawa prawobrzeżna/.
2. Do realizacji prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej Wykonawca zatrudni pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy.
W przypadku, gdy czynności o których mowa powyżej, zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy odpowiednio pracowników podwykonawcy.
3. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/II do SWZ.
5. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy prac ponad zakres podstawowy określony w załączniku nr 1 do umowy („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do kwoty stanowiącej 54 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące zł, 00/100). Wartość prac zleconych w ramach Opcji zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Do prac realizowanych w ramach Opcji mają zastosowanie postanowienia umowy dotyczące zamówienia podstawowego, w szczególności w zakresie: zlecania prac, ich odbioru, rozliczania wynagrodzenia, odpowiedzialności Wykonawcy w tym naliczania kar umownych oraz prawa do odstąpienia od umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku:
 wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,
 wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzoru umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegających na ukwieceniu sezonowym elementów małej architektury tj. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych i donic.
2. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
3. Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/III do SWZ.
4. Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 3/III do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy prac ponad zakres podstawowy określony w załączniku nr 1 do umowy („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do kwoty stanowiącej 54 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące zł, 00/100). Wartość prac zleconych w ramach Opcji zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Do prac realizowanych w ramach Opcji mają zastosowanie postanowienia umowy dotyczące zamówienia podstawowego, w szczególności w zakresie: zlecania prac, ich odbioru, rozliczania wynagrodzenia, odpowiedzialności Wykonawcy w tym naliczania kar umownych oraz prawa do odstąpienia od umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku:
 wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,
 wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzoru umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Część I – 3 600,00 zł
Część II – 3 400,00 zł
Część III – 3 900,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 - osobno dla każdego Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/146571/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.