eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa" realizowana w ramach zadań:a) zad. nr1(..)- ul. Kościelna",b) zad. nr2(..) - ul. Ogrodowa",c) zad. nr3(..) - ul. Partyzantów."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa” realizowana w ramach zadań:a) zad. nr1(..)- ul. Kościelna”,b) zad. nr2(..) - ul. Ogrodowa”,c) zad. nr3(..) – ul. Partyzantów.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 8305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa” realizowana w ramach zadań:a) zad. nr1(..)- ul. Kościelna”,b) zad. nr2(..) - ul. Ogrodowa”,c) zad. nr3(..) – ul. Partyzantów.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1debdc3-89d8-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Bud.i modern.infrast.drog.w centr.m.Staszowa w ram.zad.a)zad.Nr1pn.:Bud.i mod.inf.dr.w centr.m.Staszowa–ul.Kościelna.b)zad.Nr2pn.:(...)–ul.Ogrodowac)zad.Nr3pn.:(...) –ul.Partyzantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.45.15.2023.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12637959,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa” realizowana w ramach zadań: a) zad. nr 1 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Kościelna” , b) zad. nr 2 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Ogrodowa”, c) zad. nr 3 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Partyzantów”.
Na zakres przedmiotowego zamówienia składa się wykonanie zad. nr 1 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Kościelna”, obejmującego wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie ul. Kościelnej (od km0+000 do km 0+231,05) wraz z przyległymi skrzyżowaniami i odcinkami ul. 11-Listopada (od km 0+000 do km 0+088, 40) i Szpitalnej (od km 0+231,05 do km 0+265,31). Ulica Kościelna w Staszowie jest drogą gminną jednojezdniową, dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej oraz zmiennej szerokości jezdni i chodników. W ciągu drogi występuje uzbrojenie terenu w postaci sieci: energetycznej, teletechnicznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i gazowej. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego Staszowa – historycznego miasta lokacyjnego z XVI wieku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty budowlane w zakresie obejmującym m.in.:
- wdrożenie czasowej organizacji ruchu drogowego,
- rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki, elementy uzbrojenia terenu, znaki), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu;
- przebudowę nawierzchni jezdni,
- przebudowę chodników,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- wykonanie miejsc postojowych,
- przebudowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, teletechnicznej, energetycznej wraz z oświetleniem terenu,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- przebudowę istniejącego ogrodzenia o dł.ok. 32, 5m,
- renowację figurki sakralnej wraz ze zmianą jej lokalizacji,
- zagospodarowanie terenu w zakresie elementów małej architektury (m.in.: latarnie, ławki, donice, kosze na śmieci),
- wykonanie instalacji policznikowej zasilającej w budynkach (od układu pomiarowego),
b) zmianę organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
c) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
d) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
e) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 2.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
Dot. zad. nr 1 pn.:
1. Projekt budowlany (2 szt.),
2. Przedmiar robót,
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4. Czasowa organizacja ruchu drogowego,
5. Docelowa organizacja ruchu drogowego,
6. Decyzja nr S - 73/2017 z dnia 10 maja 2017r. Starosty Staszowskiego zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę inwestycji pn: „Rewitalizacja ulicy Kościelnej w miejscowości Staszów”,
7. Decyzja nr 76/A/16 z dnia 22.03.2016r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach,
8. Decyzja nr 149/A/20 z dnia 01.06.2020r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: zadanie nr 1 – 600 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 8768924,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa” realizowana w ramach zadań: a) zad. nr 1 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Kościelna” , b) zad. nr 2 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Ogrodowa”, c) zad. nr 3 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Partyzantów”.
Na zakres przedmiotowego zamówienia składa się wykonanie zad. nr 2 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa – ul. Ogrodowa”, polegającego na wykonaniu robót budowlanych obejmujących przebudowę ul. Ogrodowej (od km 0+000 do km 0+180) na działce nr ewid. 5828. Ulica Ogrodowa w Staszowie jest drogą gminną jednokierunkową o nawierzchni bitumicznej, szerokości jezdni 4,0m i chodników 1,80 m. W ciągu drogi występuje uzbrojenie terenu w postaci sieci: energetycznej, teletechnicznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i gazowej. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego Staszowa – historycznego miasta lokacyjnego z XVI wieku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty budowlane w zakresie obejmującym m.in.:
- wdrożenie czasowej organizacji ruchu drogowego,
- rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki, elementy uzbrojenia terenu, znaki), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu;
- przebudowę nawierzchni drogowej,
- przebudowę chodników i poboczy, ciągu pieszo- jezdnego,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- wykonanie odwodnienia (m.in. wykonanie ścieku przykrawężnikwego powierzchniowego, wpustów ulicznych),
- wdrożenie stałej organizacji ruchu i wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
b) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
c) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
d) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Dot. zad. nr 2 pn.:
1. Zgłoszenie robót budowlanych,
2. Projekt stałej organizacji ruchu,
3. Przedmiar robót,
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5. Decyzja nr 263/A/23 z dnia 20.07.2023 r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Sandomierzu.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: zadanie nr 2 – 600 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 1674327,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa” realizowana w ramach zadań: a) zad. nr 1 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Kościelna” , b) zad. nr 2 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Ogrodowa”, c) zad. nr 3 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Partyzantów”.
Na zakres przedmiotowego zamówienia składa się zad.wykonanie nr 3 pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w centrum miasta Staszowa - ul. Partyzantów”, polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących przebudowę ul. Partyzantów (od km 0+000 do km 0+050 oraz od km 0+000 do km 0+115,60) na działce nr ewid. 4141. Ulica Partyzantów w Staszowie jest drogą gminną jednokierunkową o nawierzchni bitumicznej oraz zmiennej szerokości jezdni i chodników. W ciągu drogi występuje uzbrojenie terenu w postaci sieci: energetycznej, teletechnicznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i gazowej. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego Staszowa – historycznego miasta lokacyjnego z XVI wieku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty budowlane w zakresie obejmującym m.in.:
- wdrożenie czasowej organizacji ruchu drogowego,
- rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidującego z projektowaną przebudową (krawężniki, elementy uzbrojenia terenu, znaki), zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu;
- przebudowę nawierzchni drogowej,
- przebudowę chodników i ciągu pieszo - jezdnego,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- wykonanie odwodnienia (m.in. wykonanie ścieku powierzchniowego, wpustów ulicznych),
- wdrożenie stałej organizacji ruchu i wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
b) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
c) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
d) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 2.
Dot. zad. nr 3 pn.:
1. Zgłoszenie robót budowlanych,
2. Projekt stałej organizacji ruchu,
3. Przedmiar robót,
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5. Decyzja nr 262/A/23 z dnia 20.07.2023 r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Sandomierzu.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: zadanie nr 3 – 600 dni od dnia podpisania umowy.Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 2194707,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6855644,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6855644,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Dychała Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292895364

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres części zlecanej podwykonawcy: przebudowa sieci energetycznych i oświetlenia terenu, przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci telekomunikacyjnej.
Nazwa Wykonawcy: PPHU Andrzej Pietrzyk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6855644,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 746554,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922148,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 746554,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Dychała Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292895364

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres części zlecanej podwykonawcy: roboty bitumiczne.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 746554,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1422766,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe Zbigniew Laskowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291050707

7.3.3) Ulica: Kielecka 69

7.3.4) Miejscowość: Szydłów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.