eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14fd8ea9-b462-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zakresie przewozu uczniów do Placówek Oświatowych w Janowcu Wielkopolskim, Żernikach i Świątkowie w terminie:
II SEMESTR 2023/2024 – 76 DNI
OD 26 LUTEGO 2024 DO 21 CZERWCA 2024
luty 2024 – 4 dni
marzec 2024 – 19 dni
kwiecień 2024 – 20 dni
maj 2024 – 18 dni
czerwiec 2024 – 15 dni
76 dni
I SEMESTR 2024/2025 – 88 DNI
OD 2 WRZEŚNIA 2024 DO 17 STYCZNIA 2025
wrzesień 2024 – 21 dni
październik 2024 – 22 dni
listopad 2024 – 19 dni
grudzień 2024 – 15 dni
styczeń 2025 – 11 dni
88 dni
II SEMESTR 2024/2025 – 98 DNI
OD 3 LUTEGO 2025 DO 27 CZERWCA 2025
luty 2025 – 20 dni
marzec 2025 – 21 dni
kwiecień 2025 – 18 dni
maj 2025 – 20 dni
czerwiec 2025 – 19 dni
98 dni
RAZEM – 3 SEMESTRY – 262 DNI
2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod Główny CPV : 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. (ROK SZKOLNY 2023/2024- II SEMESTR
ROK SZKOLNY 2024/2025 – I SEMESTR i II SEMESTR) według kursów określonych w załączniku
nr 1 do SWZ tj.:
- dowóz uczniów busem w godzinach od 7:30 – 7:55 - jeden kurs o dł. 15 km;
- dowóz uczniów autobusem w godzinach od 6:20 – 7:55 - trzy autobusy; w 5 kursach o łącznej
dł. 157 km;
- odwóz uczniów autobusem od godz. 12:40 - trzy autobusy, w 10 kursach o łącznej dł. 319 km.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w rozkładzie jazdy w tym zmiany godzin, tras, kolejności przystanków oraz zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dostosować
się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego.
2) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wprowadzenia według odrębnych ustaleń z Zamawiającym (wg. ofertowej ceny za 1 km ) do przewozu busem uczniów z terenu gminy
do Aquaparku w Wągrowcu lub Żninie w ramach projektu „Umiem pływać” – w okresie obowiązywania umowy - 600 km- 10 wyjazdów (jeżeli Gmina przystąpi do w/w projektu).
3) W zależności od potrzeb ilość kursów, odległość poszczególnych tras oraz godziny przewozu uczniów w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie.
4) Dowóz i odwóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w terminie od 26 lutego 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. (ROK SZKOLNY 2023/2024- II SEMESTR, ROK SZKOLNY 2024/2025 – I SEMESTR i II SEMESTR) - zgodnie z harmonogramem przewozu przedstawionym przez Zamawiającego, dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu na terenie gminy. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. Harmonogram uwzględniający plan zajęć szkolnych, określający kursy, godziny przewozu, ilość uczniów na poszczególnych trasach zostanie ustalony przez Zamawiającego.
5) Wykonawca w trakcie roku szkolnego zobowiązany jest dostosować godziny przywozu i odwozu uczniów dla potrzeb zamawiającego w dniach w których nie są prowadzone zajęcia dydaktyczne w szkole ( np. dzień dziecka, rekolekcje, imprezy okolicznościowe w szkole, zajęcia dodatkowe i itp.).
6) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.),rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn.zm.) gwarantujących odpowiednią jakość,
o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
7) Usługę mogą świadczyć wyłącznie kierowcy spełniający wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.).
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba Pełnoletnia- posiadająca szkolenie BHP. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole i przedszkolu oraz za uczniów odwożonych od chwili odebrania ich ze szkoły i przedszkola do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do i ze szkół i przedszkola;
b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci;
c) zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku przedszkola;
d) opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu;
9) W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozów wykonawca jest zobowiązany do posiadania monitoringu wnętrza pojazdów – w autobusie, co najmniej dwie kamery; w busie
co najmniej jedna kamera.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865386,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 865386,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 865386,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy Usługi -Transportowo-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621203742

7.3.3) Ulica: Łąkowa 36

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 865386,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 262 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.