eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2024 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2024 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932712041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łączna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713870617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2024 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c988620-9e62-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064611/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służb. i jedn. sprzętowych w 2024 r. należących do ZDP w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania: - zad. nr 1 i zad. nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTiZP/200/17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2024 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu
z podziałem na zadania:
- zadanie nr 1 – stacja paliw na terenie gminy Trzebnica;
- zadanie nr 2 – stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
- zadanie nr 1 – stacja paliw na terenie gminy Trzebnica;
2.1 dostawa oleju napędowego w ilości około 15.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych,
2.2. dostawa benzyny bezołowiowej 95/E 10 w ilości około 5.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych.
- zadanie nr 2 – stacja paliw na terenie gminy Żmigród;
2.3 dostawa oleju napędowego w ilości około 15.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych,
2.4. dostawa benzyny bezołowiowej 95/E 10 w ilości około 5.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych.
2.5. Cenę paliwa w ofercie należy ustalić na dzień 22.12.2023 r. (piątek). Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji tego faktu.
3.Warunki dostawy:
Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów na stacji paliw Wykonawcy.
Tankowanie odbywać się będzie na niżej wymienionych warunkach:
tankowanie bezgotówkowe pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych, fakturowanie cykliczne dwa razy w miesiącu, w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, wystawianie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwa.
Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny 1 litra paliwa obowiązującej na danej stacji w dniu tankowania, pomniejszonej o określony w ofercie wykonawcy % upustu w stosunku do ceny obowiązujących wszystkich nabywców Wykonawcy na stacji na której dokonywane jest tankowanie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia –
w przypadku niewykorzystania ilości paliw wskazanych w pkt 2. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca oświadcza, że dostarczone paliwa i materiały eksploatacyjne spełniają wszelkie wymagania Polskich Norm, a w szczególności:
a) olej napędowy – PN-EN 590+A1:2017-06,
b) benzyna bezołowiowa 95/E 10 – PN-EN 228+A1:2017-06,
oraz wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 92200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2024 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu
z podziałem na zadania:
- zadanie nr 1 – stacja paliw na terenie gminy Trzebnica;
- zadanie nr 2 – stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
- zadanie nr 1 – stacja paliw na terenie gminy Trzebnica;
2.1 dostawa oleju napędowego w ilości około 15.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych,
2.2. dostawa benzyny bezołowiowej 95/E 10 w ilości około 5.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych.
- zadanie nr 2 – stacja paliw na terenie gminy Żmigród;
2.3 dostawa oleju napędowego w ilości około 15.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych,
2.4. dostawa benzyny bezołowiowej 95/E 10 w ilości około 5.000 litrów - do pojazdów i jednostek sprzętowych.
2.5. Cenę paliwa w ofercie należy ustalić na dzień 22.12.2023 r. (piątek). Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji tego faktu.
3.Warunki dostawy:
Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów na stacji paliw Wykonawcy.
Tankowanie odbywać się będzie na niżej wymienionych warunkach:
tankowanie bezgotówkowe pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych, fakturowanie cykliczne dwa razy w miesiącu, w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, wystawianie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwa.
Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny 1 litra paliwa obowiązującej na danej stacji w dniu tankowania, pomniejszonej o określony w ofercie wykonawcy % upustu w stosunku do ceny obowiązujących wszystkich nabywców Wykonawcy na stacji na której dokonywane jest tankowanie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia –
w przypadku niewykorzystania ilości paliw wskazanych w pkt 2. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca oświadcza, że dostarczone paliwa i materiały eksploatacyjne spełniają wszelkie wymagania Polskich Norm, a w szczególności:
a) olej napędowy – PN-EN 590+A1:2017-06,
b) benzyna bezołowiowa 95/E 10 – PN-EN 228+A1:2017-06,
oraz wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 92200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLAF sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822270924

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 1

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOESTRY sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010018145

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 7

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.