eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Nabycie przez Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu B wraz z wyposażeniem, dostawą i szkoleniem pracowników dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nabycie przez Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu B wraz z wyposażeniem, dostawą i szkoleniem pracowników dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231161448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubańska 11-12

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0048735908542

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/875537

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nabycie przez Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu B wraz z wyposażeniem, dostawą i szkoleniem pracowników dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e5964e-b8f9-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577977/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ambulansu dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Nabycie przez Zamawiającego fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu B wraz z wyposażeniem, dostawą i szkoleniem pracowników dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu w ramach realizacji zadania pn.: “Dofinansowanie systemu PRM w zakresie zakupu ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM” ze środków subfunduszu modernizacji pomiotów leczniczych wyodrębnionego z funduszu medycznego w ramach dotacji celowej przyznanej przez Ministra Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 2A, 2B, 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114120-6 - Pojazdy paramedyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji

42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wymagał w załączniku nr 2B do SWZ – Warunki gwarancji i serwisu oferowanego sprzętu w pkt. 23 podania liczy przeglądów zalecanych przez producenta do każdego zaoferowanego sprzętu oddzielnie. Państwa Firma w kolumnie „Wartość oferowana – opisać parametr gdy Zamawiający tego wymaga lub podać” wpisała: „Przeglądy gwarancyjne i konserwacyjne aparatury, zgodnie z kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi, dokonywane będą w ramach ceny przedmiotu umowy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Użytkownikiem aparatury, zgodnie z zaleceniami producenta. Liczba przeglądów zalecaną przez producenta, jest określona w dostarczonych kartach gwarancyjnych wraz z przekazaniem pojazdu. Ostatni przegląd, po którym zostanie wydane orzeczenie techniczne, nastąpi w okresie 30 dni przed upływem okresu gwarancji.” – nie podając wymaganej przez Zamawiającego ilości przeglądów zalecanych przez producenta, co powoduje niezgodność Państwa oferty z treścią warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał w załączniku nr 2B do SWZ – Warunki gwarancji i serwisu oferowanego sprzętu w pkt. 24 podania serwisu na terenie Polski do każdego zaoferowanego sprzętu oddzielnie. Państwa Firma w kolumnie „Wartość oferowana – opisać parametr gdy Zamawiający tego wymaga lub podać” wpisała: „Pojazd bazowy Mercedes-Benz: Mirosław Wróbel Sp. z o.o. +48 777 100 100 Zabudowa medyczna W.A.S Ostaszewo 57a 87-148 Łysomice Nosze Manualne oraz krzesełko transportowe Stryker: Poleczki 3502-822 Warszawa +48 22 429 55 50 Videolaryngoskop RescuLine Sp. z o.o. – Serwisul. Fabryczna 1765-410 Zielona Góratel.: 798 852 665.” – nie podając danych adresu serwisu zaoferowanego urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza w karetce wbudowane w pojazd lub umożliwiające montaż w pojeździe tj. oczyszczacz powietrza AirStill, co powoduje niezgodność Państwa oferty z treścią warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał w załączniku nr 2A do SWZ – Formularz Cenowy, podania nazwy handlowej, modelu/typu urządzenia, producenta, kraju pochodzenia proponowanego przedmiotu zamówienia oraz numer katalogowy (jeżeli dotyczy). Państwa Firma nie podała danych dotyczących producenta (poz. 4), kraju pochodzenia (poz. 1, 2, 3, 4, 5) - powoduje to niezgodność Państwa oferty z treścią warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał w Formularzu Cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) dokonania wyceny w poz. 6 i 7 t.j. dostawy i szkolenia. Nie wyceniając w/w pozycji, wykonawca popełnił błąd w wyliczeniu ceny oferty, ponieważ nie ujął w niej wszystkich wymaganych elementów, określonych w formularzu cenowym. Brak ten powoduje, że oferta danego wykonawcy w warstwie merytorycznej nie odpowiada wymaganiom SWZ, ponieważ treścią oferty nie objęto całego zakresu przedmiotowego przyszłego zobowiązania, nie wyceniając dwóch z jego elementów. Brak podania wartości ceny jednostkowej powoduje, że niemożliwe jest ustalenie wynagrodzenia za wykonanie elementu umowy w toku jej realizacji. Jest to istotna nieścisłość treści oferty Wykonawcy, której Zamawiający nie może samodzielnie poprawić, jeżeli brak jest możliwości samodzielnego wyliczenia tej wartości na podstawie innych danych wynikających z formularza cenowego.
Zamawiający w Formularzu Cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), narzucił obowiązujące stawki podatku VAT na poszczególny wymagany do zaoferowania przedmiot zamówienia. Państwa Firma w pozycji 4 dokonała zmiany stawki podatku VAT z 8% na 23%, bez zgody Zamawiającego. Zamawiający odstąpił od poprawienia innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian treści oferty (błędnie zastosowana stawka podatku VAT przez Wykonawcę) – ponieważ bez względu na dokonane poprawki, Oferta Państwa Firmy nadal by podlegała odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.