Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036663/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00039371/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094348 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czyszczących dla służby żywnościowej 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czyszczących dla służby żywnościowej 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-963b5758-a1c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup środków czyszczących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036663/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 195184,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35615,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących dla służby żywnościowej 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy
1. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru własnym transportem i na własny koszt wraz z rozładunkiem do magazynu
32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 109 (w godz. 8.00 – 12.00 od poniedziałku do piątku). 2. O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić przedstawiciela Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. 3. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania jakościowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony Protokół odbioru z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron.
Protokół odbioru winien zawierać: Datę wystawienia, Pełną nazwę Wykonawcy
Pełną nazwę Zamawiającego, Podstawę przekazania przedmiotu umowy – numer i datę umowy, Pełną nazwę przedmiotu umowy, Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wzór Protokołu odbioru stanowi załącznik nr 1 do umowy. 5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres zgodny z okresem gwarancji udzielanej przez producenta danego materiału, lecz nie krótszy niż 24 miesiące. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu umowy (z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego), który uznany został jako podlegający reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest również do usunięcia wad w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia materiału reklamowanego. Maksymalny termin odbioru reklamowanego towaru – do 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji. 7. W ramach gwarancji Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wady fizyczne, ilościowe i jakościowe dostarczanych materiałów i zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, jeżeli ujawnienie to miało miejsce w terminie, na który udzielona została gwarancja. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach środki czyszczące są opisywane ze wskazaniem znaków towarowych lub ich pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyraz „lub równoważny”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". - W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wymaga się udzielenia dodatkowych informacji w zakresie określonym według kryteriów równoważności- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46012,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50935,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46012,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Okulickiego 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46012,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-052021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa zestawów do wykonania dializ otrzewnowych metodą ADO i CADO
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej z podziałem na pakiety
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.