eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › Usunięcie awarii kolektora odprowadzającego wody opadowe i roztopowe zlokalizowanego w Wielkim Klinczu przy ul. Rzemieślniczej



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie awarii kolektora odprowadzającego wody opadowe i roztopowe zlokalizowanego w Wielkim Klinczu przy ul. Rzemieślniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.malinowski@zkgk.koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie awarii kolektora odprowadzającego wody opadowe i roztopowe zlokalizowanego w Wielkim Klinczu przy ul. Rzemieślniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea61a49-a9cd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Faktyczne: Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wystąpiła awaria instalacji odwadniającej powodująca podtopienie okolicznych terenów. Mając na uwadze, iż awaria miała miejsce na terenie zabudowanym, a poziom wody ulegał ciągłemu podnoszeniu, co stanowiło zagrożenie dla życia, zdrowia i mienia okolicznych mieszkańców, należało niezwłocznie przystąpić do zakontraktowania Wykonawcy, który natychmiast przystąpi do prac naprawczych. Mając na względzie powyższe, nie można zachować terminów określonych dla innych trybów zamówień publicznych, zachodzi konieczność natychmiastowej realizacji zamówienia z zastosowaniem trybu z „wolnej ręki”.
Prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usunięcie awarii kolektora odprowadzającego wody opadowe i roztopowe zlokalizowanego w Wielkim Klinczu przy ul. Rzemieślniczej.
2. Zamówieniem objęte są roboty budowlane dotyczące pilnego usunięcia awarii w m. Wielki Klincz na dz. nr 383/3, 503 i 511 w zakresie:
1) sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej PVC-U 400 SN8,
2) studni betonowych DN1200 mm – 6 studni
o długości wynoszącej:
sieć kanalizacyjna grawitacyjna około: 230 mb,

SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ GRAWITACYJNEJ
W ramach robót budowlanych sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej należy przewidzieć:
• wykonanie tamy na dz. nr 511 w celu umożliwienia wykonywania robót budowlanych związanych z układaniem rurociągów z rur PVC DN400 i studni betonowych DN1200,
• wykopy otwarte o ścianach pionowych z obudową ścian,
• ułożenie w gruncie przewodu kanalizacyjnego z rury PVC-U 400 SN8,
• wykopowy montaż rurociągu grawitacyjnej pod drogą ulica Rzemieślnicza w jezdni asfaltowej,
• montaż studni kanalizacyjnych włazowych – z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej 1,2 m,
• ułożenie płyt yomb w celu umożliwienia przejazdu drogą gminną dz. nr 503 ul. Rzemieślnicza,
• likwidacja tamy.
Po wykonanych robotach budowlanych należy wykonać inwentaryzację geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162539,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162539,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162539,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Hinc "HINC"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891754771

7.3.4) Miejscowość: Żuromino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-323

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199923,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.