Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037106/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż mebli, wyposażenia do nowego budynku Ośrodka Zdrowia w Święcanach, na działce nr ewid. 1642/1 (ponowne postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12
1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134491729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851950756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 232
1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozskolyszyn@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzozskolyszyn.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż mebli, wyposażenia do nowego budynku Ośrodka Zdrowia w Święcanach, na działce nr ewid. 1642/1 (ponowne postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfcc11e8-9649-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPIR.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż urządzeń oraz mebli i wyposażenia medycznego pomieszczeń w nowo wybudowanym budynku Ośrodka Zdrowia w Święcanach. Bieżące postępowanie nie obejmuje mebli i pozostałego zamówienia.
2. Szczegółowy opis i rysunki techniczne pokazujące rozmieszczenie projektowanego wyposażenia zawiera projekt wystroju
wnętrz opracowany przez mgr inż. Jakuba Czerneckiego, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia, urządzań zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - jako załącznik nr 2 do SWZ.
3. OGÓLNE WYTYCZNE DO PROJEKTOWANEGO WYPOSAŻENIA:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia posiadał gwarancję min. 24 miesięcy (z wyłączeniem produktów, dla których w opisie podany jest inny wymagalny okres gwarancji).
2) Miejsce dostawy, montażu: Święcany, Ośrodek Zdrowia w Święcanach.
3) Zamawiający wymaga, aby oferowane elementy wyposażenia spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie zamówienia.
4) Wymienione w opisie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności wymagane przez Zamawiającego.
5) Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać wymogi pod kątem użytkowania w zakładzie opieki zdrowotnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33131000-7 - Stomatologiczne instrumenty ręczne
33182100-0 - Defibrylatory
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259447,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470101,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259447,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Medyczna Medimix s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381868614
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 37
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA MEDYCZNA "MEDIMIX" S.C. PAWEŁ KRĘŻOŁEK, SABINA KRĘŻOŁEK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA MEDYCZNA "MEDIMIX" S.C. PAWEŁ KRĘŻOŁEK, SABINA KRĘŻOŁEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259447,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-08INNE PRZETARGI SKOŁYSZYN
- Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Skołyszyn oraz zagospodarowanie działki nr ewid. 534 w miejscowości Harklowa
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Skołyszyn na odcinku od Straży Pożarnej w kierunku posesji nr 505
więcej: przetargi SKOŁYSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.