eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 54

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacjna Powiatu Tomaszowiskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfda86e9-9550-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067227/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.2.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim z podziałem do poszczególnych obwodów drogowych tj. obwód drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 9 oraz obwód drogowy nr 2 w miejscowości Żulice.
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione asortymenty dla poszczególnych części :
Część nr 1 - Dostawa do obwodu drogowego nr 1 przy ul. Łaszczowieckiej 9 w Tomaszowie Lubelskim.
Zakres dostawy obejmuje:
- grys bazaltowy - 2-5,6 (5) mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 360 ton,
- grys bazaltowy – 8-11,2(11)mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 130 ton,
- grys bazaltowy 0-2mm w ilości 26 ton
- mieszanka kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 208 ton,
2. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem po jego stronie, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega aby minimum 40 % kruszywa z poszczególnych asortymentów było dostarczone na bazy obwodów drogowych do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. Koszty transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia skieruje do wyznaczonego miejsca na terenie powiatu tomaszowskiego poszczególne transporty kruszywa w celu zważenia dostarczanego materiału.
4. Kruszywo powinno być dostarczone o odpowiedniej frakcji, czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny oraz o odpowiednich parametrach. W przypadku stwierdzenia przez Zmawiającego że dostarczane kruszywo jest nieodpowiedniej frakcji oraz w zawartości kruszywa występują zanieczyszczenia Zamawiający odmówi przyjęcia takiej dostawy, o czym poinformuje Wykonawcę, który zobowiązany będzie do jego wymiany.
5. Wykonawca dostarczy po podpisaniu umowy na etapie realizacji świadectwo jakości lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi normami. Kruszywo łamane musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 lub równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912300-9 - Bazalt

44922200-1 - Dolomit

4.5.5.) Wartość części: 140721,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim z podziałem do poszczególnych obwodów drogowych tj. obwód drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 9 oraz obwód drogowy nr 2 w miejscowości Żulice.
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione asortymenty dla poszczególnych części :
Część nr 2 - Dostawa do obwodu drogowego nr 2 w Żulicach.
Zakres dostawy obejmuje:
- grys bazaltowy - 2-5,6 (5) mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 350 ton,
- grys bazaltowy – 8-11,2(11)mm o zawartości pyłów max 2% w ilości 100 ton,
- mieszanka kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 100 ton.
2. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem po jego stronie, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega aby minimum 40 % kruszywa z poszczególnych asortymentów było dostarczone na bazy obwodów drogowych do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3. Koszty transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia skieruje do wyznaczonego miejsca na terenie powiatu tomaszowskiego poszczególne transporty kruszywa w celu zważenia dostarczanego materiału.
4. Kruszywo powinno być dostarczone o odpowiedniej frakcji, czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny oraz o odpowiednich parametrach. W przypadku stwierdzenia przez Zmawiającego że dostarczane kruszywo jest nieodpowiedniej frakcji oraz w zawartości kruszywa występują zanieczyszczenia Zamawiający odmówi przyjęcia takiej dostawy, o czym poinformuje Wykonawcę, który zobowiązany będzie do jego wymiany.
5. Wykonawca dostarczy po podpisaniu umowy na etapie realizacji świadectwo jakości lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi normami. Kruszywo łamane musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 lub równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912300-9 - Bazalt

44922200-1 - Dolomit

4.5.5.) Wartość części: 116720,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140721,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161759,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140721,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE Wiesław Byra, ul. Tomaszowska 104A, 22-672 Susiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 921-125-02-30

7.3.3) Ulica: ul. Tomaszowska 104A

7.3.4) Miejscowość: Susiec

7.3.5) Kod pocztowy: 22-672

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140721,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116720,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134131,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116720,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO, Kostomłoty Drugie, ul. Bugajska 77, 26-085 Miedziana Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 177 63 74

7.3.3) Ulica: ul. Bugajska 77

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116720,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.