eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Poznańska 97

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093746

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00083846/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:

1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015 poz. 876).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),

UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:

ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji

ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych

ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych

ZAD. 4 - 8
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 3 zadania 7 oraz pozycji 3 zadania 8

ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru

Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 24.03.2022r. godz. 9:30

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.

Po zmianie:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:

1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015 poz. 876).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),

UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:

ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji

ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych

ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych

ZAD. 4 - 8
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 3 zadania 7 oraz pozycji 3 zadania 8

ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru

Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 29.03.2022r. godz. 9:30

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Zadanie nr 1- 350,00 zł
Zadanie nr 2- 40,00 zł
Zadanie nr 3- 500,00 zł
Zadanie nr 4- 15,00 zł
Zadanie nr 5- 200,00 zł
Zadanie nr 6- 150,00 zł
Zadanie nr 7- 120,00 zł
Zadanie nr 8- 70,00 zł
Zadanie nr 9- 1.000,00 zł
Zadanie nr10- 140,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22.04.2022r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-10/2022”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Zadanie nr 1- 350,00 zł
Zadanie nr 2- 40,00 zł
Zadanie nr 3- 500,00 zł
Zadanie nr 4- 15,00 zł
Zadanie nr 5- 200,00 zł
Zadanie nr 6- 150,00 zł
Zadanie nr 7- 120,00 zł
Zadanie nr 8- 70,00 zł
Zadanie nr 9- 1.000,00 zł
Zadanie nr10- 140,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.04.2022r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-10/2022”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-24 10:00

Po zmianie:
2022-03-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-24 10:05

Po zmianie:
2022-03-29 10:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.