eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ff5917-93d2-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014701/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065988/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 972000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeżno.
1. Zadanie to obejmuje:
1) bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, pieszo – jezdni, parkingów, placów, ścieżek rowerowych i dojazdów do nich, przystanków komunikacji miejskiej poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne;
2) koszenie trawy przylegającej do utrzymywanego pasa drogowego, do granic nieruchomości oraz zebranie skoszonej trawy zgodnie z załącznikiem nr 1 harmonogramu. Maksymalna wysokość trawy do 10 cm;
3) wywóz zebranych odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych;
4) oczyszczanie jezdni, chodników, pieszo-jezdni, ścieżek pieszo-rowerowych, parkingów, placów oraz przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu;
5) oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni dróg, chodników ( z uwzględnieniem przejść dla pieszych po każdorazowym uruchomieniu sprzętu w pasie drogi), placów, parkingów i ścieżek rowerowych, pieszo-jezdni, przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku zimowego utrzymania (piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi);
6) zwalczanie gołoledzi, przez co rozumie się w szczególności zamarzanie cienkiej warstwy wody, tzw. zamarzanie kropel deszczu, mżawki na powierzchni oziębionego pasa drogowego do temperatury niższej lub nieco wyższej od 0o C;
7) usuwanie zalegającego na parkingach i poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów;
8) zapewnienie przez wykonawcę, w przypadku wywozu śniegu, specjalistycznego oznakowania (barierki, pachołki itp.) dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu;
9) zapewnienie dodatkowego sprzątania i koszenia w mieście przed uroczystościami
i świętami zgodnie z poleceniem zamawiającego, o którym wykonawca zostanie zawiadomiony przez zamawiającego na 7 dni przed planowanymi uroczystościami oraz świętami (max. do 7 razy w roku);
10) tzw. sprzątanie pozimowe winno odbywać się w pierwszej kolejności: strefa rewitalizowana oraz centrum miasta (§1 ust. 3) oraz ul. Grudziądzka, ul. Kętrzyńskiego, ul. 1 Maja, ul. Chełmińska, ul. Mikołaja z Ryńska oraz ul. Generała Pruszyńskiego;
11) przedkładanie przez wykonawcę, codziennie do godziny 8:00, szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem zadań do wykonania w danym dniu.
Zamawiający uzyskał zapewnienie dofinansowania z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych w ramach projektu pt.: „Przebudowa dróg na Oś Ptasim i Oś Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej”. W ramach tego projektu przebudowane zostaną następujące ulice: Kormoranowa, Cyrankowa, Bielikowa, Przepiórcza, Wronia, Żurawia, Pawia, Szpakowa, Skowronkowa, Kanarkowa, Sokola, Gołębia, Krucza, Bociania, Jaskółcza, Orla, Słowicza, Jastrzębia, Łabędzia (od Jastrzębiej do Żurawiej), Poziomkowa, Czereśniowa, Malinowa, Truskawkowa, Cytrynowa, Gruszkowa. Prognozowane rozpoczęcie prac budowlanych wrzesień 2022 r.
Inwestycję polegającą na przebudowie ulic: Grabowej, Polnej, Osiedla Robotniczego
w Wąbrzeźnie wraz z wykonaniem zjazdów na posesje oraz odwodnieniem nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej prognozuje się jej rozpoczęcie w kwietniu 2022 r.
i zakończenie grudzień 2022 r.
W tym czasie może nastąpić całkowite lub częściowe wyłączenie ww. ulic z harmonogramu oczyszczania i utrzymania czystości, spowodowane zmianą organizacji ruchu. W związku z tym zamawiający prosi o uwzględnienie powyższych informacji w kalkulowaniu ceny. Po zakończeniu robót budowlanych na ww. ulicach przywrócone zostanie wcześniejsze oczyszczanie i utrzymanie czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniowych EKOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780004465

7.3.3) Ulica: Matejki 13

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji usługi: 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, iż wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy począwszy od 1 kwietnia 2022 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.