eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › "Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach""



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W RYKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060707951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 450

1.5.8.) Numer faksu: 81 8652 450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2ryki@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb26ca6-a8f8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048571/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu: "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach" działanie 12.4

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zsz2ryki.szkolnastrona.pl/bip/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, zwanego dalej Platformą, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zsz2rykiefs@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a. Sprzęt Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu poprzez Platformę powinien spełniać następujące wymogi:
⎯stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
⎯komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
⎯ zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
⎯ włączona obsługa JavaScript;
⎯ zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
b. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w doc, .docx., pdf, .rtf, .xps. .odt.
c. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, oznacza załączany dokument jako ”Tajny”. Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji jest zobowiązany wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy tj.: nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cena lub koszt zawarte w ofercie.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
d. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
⎯dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES,
⎯dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi, tj. ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019. poz. 1781).
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 5 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzulę informacyjną, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO oraz dodatkowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSZ2.EFS. 01.03.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu księgowo-rachunkowego
1. Szkolenie: Standardy księgowości komputerowej z wykorzystaniem programu Comarch ERP Optima
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 20 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Obsługa kas fiskalnych z elementami fakturowania.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu informatycznego
1. Szkolenie: Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 32 osób (4 grup) w tym:
dla 30 osób (3 grup uczniów) w wymiarze: 80 godzin zajęć dla jednej grupy; oraz dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 60 godzin zajęć dla jednej grupy;
2. Szkolenie: Projektowanie grafiki komputerowej
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 42 osób (5 grup) w tym:
dla 40 osób (4 grup uczniów) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;
oraz
dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu ogólnobudowlanego
1. Szkolenie: Montowanie stolarki budowlanej
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 42 osób (5 grup) w tym:
dla 40 osób (4 grup uczniów) w wymiarze: 60 godzin zajęć dla jednej grupy;
oraz
dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;
2. Szkolenie: Kurs montażu rusztowań
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć (w tym 20 godzin teorii i 20 godzin zajęć praktycznych);

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów z zakresu obsługi urządzeń transportowych
1. Kurs operatorów wózków widłowych z napędem spalinowym i elektrycznym.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 45 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć, w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych i 5 godzin indywidualnych zajęć praktycznych z obsługi wózka (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;
2. Szkolenie: Kurs operatorów koparko-ładowarki.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 134 godziny zajęć, w tym: 52 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 82 godziny indywidualnych zajęć praktycznych dla każdego uczestnika (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów technicznych – spawalniczych i elektrycznych
1. Kurs spawania metodą MAG / TIG
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 200 godziny zajęć, w tym: 80 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 120 godziny zajęć praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach.
2. Kurs Uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 20 godziny zajęć;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie kursów nauki jazdy kategorii B
1. Kurs nauki jazdy kategorii B
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu: 60 godziny zajęć dla 1 osoby, w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 30 godziny zajęć praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 60%
2. Doświadczenie prowadzących. (DP) 20%
3. Wskaźnik zdawalności. (Z) 20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1%.

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena (C)”oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty za realizację przedmiotu zamówienia danej części. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

𝑪 =Cn/Co 𝒙𝟔𝟎𝒑𝒌𝒕

gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w danej części
Co - cena oferty ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzących

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zdawalności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga w zakresie tego warunku, aby Wykonawca wykazał, że:
a) posiada odpowiednie doświadczenie – tj. że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie - należycie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi / zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia w danej części.
Za usługi / zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia w danej części Zamawiający uzna wyłącznie usługi / zamówienia, spełniające następujące wymagania:
wymagania dla Części 1:
• zakres usługi obejmował kursy/szkolenia z zakresu tematycznego objętego przedmiotem zamówienia w danej części;
• usługa/kursy/szkolenia zrealizowane były dla co najmniej 60 osób;
• zakres usługi obejmował przeprowadzenie procesu weryfikacji (egzaminowania) i certyfikowania nabywanych kompetencji lub kwalifikacji zawodowych dla co najmniej 60 osób;
• wartość usługi/zamówienia będzie wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto;
• każda usługa/zamówienie realizowana były na podstawie odrębnej umowy.

wymagania dla Części 2 i 3:
• zakres usługi obejmował kursy/szkolenia z zakresu tematycznego objętego przedmiotem zamówienia w danej części;
• usługa/kursy/szkolenia zrealizowane były dla co najmniej 100 osób;
• zakres usługi obejmował przeprowadzenie procesu weryfikacji (egzaminowania) i certyfikowania nabywanych kompetencji lub kwalifikacji zawodowych dla co najmniej 100 osób;
• wartość usługi/zamówienia wynosiła co najmniej 620 000,00 zł brutto;
• każda usługa/zamówienie realizowana była na podstawie odrębnej umowy.

wymagania dla Części 4 i 5:
• zakres usługi obejmował kursy/szkolenia z zakresu tematycznego objętego przedmiotem zamówienia w danej części;
• usługa/kursy/szkolenia zrealizowane były dla co najmniej 120 osób;
• zakres usługi obejmował przeprowadzenie procesu weryfikacji (egzaminowania) i certyfikowania nabywanych kompetencji lub kwalifikacji zawodowych dla co najmniej 120 osób;
• wartość usługi/zamówienia wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto;
• każda usługa/zamówienie realizowana była na podstawie odrębnej umowy.

wymagania dla Części 6:
• zakres usługi obejmował kursy/szkolenia z zakresu tematycznego objętego przedmiotem zamówienia w danej części;
• usługa/kursy/szkolenia zrealizowane były dla co najmniej 30 osób;
• zakres usługi obejmował przeprowadzenie procesu weryfikacji (egzaminowania) i certyfikowania nabywanych kompetencji lub kwalifikacji zawodowych dla co najmniej 30 osób;
• wartość usługi/zamówienia wynosiła co najmniej 70 000,00 zł brutto;
• każda usługa/zamówienie realizowana była na podstawie odrębnej umowy.

b) dysponuje odpowiednimi osobami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą do realizacji każdego ze szkoleń objętych przedmiotem zamówienia w danej części.
Za osoby odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wyłącznie osoby, spełniające co najmniej następujące wymagania:
• wykształcenie średnie;
• wykształcenie kierunkowe: ukończone kursy/szkolenia kwalifikacyjne lub studia podyplomowe lub inne formy kształcenia w danej tematyce – adekwatne do tematu kursu/szkolenia, do którego dana osoba została wskazana;
• doświadczenie: 2 lata doświadczenia w danej branży i 200 godzin realizacji kursów/szkoleń w tematyce adekwatnej do tematu kursu/szkolenia, do którego dana osoba została wskazana;

Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy – w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – składane wraz z ofertą a także w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert:
1) oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SWZ) – składane wraz z ofertą;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (informacje zawarte w formularzu ofertowym) (załącznik nr 2 do SWZ);
- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) i b), art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy – w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – składane wraz z ofertą a także w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert:
1) oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SWZ) – składane wraz z ofertą;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (informacje zawarte w formularzu ofertowym) (załącznik nr 2 do SWZ);
Pozostałe podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie Zamawiającego):
- celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (załącznik nr 5 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
– Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
– Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
– W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
– W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
– Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie:
a. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów.
b. zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu),
c. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej. Siła wyższa – oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu,
- innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
- przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku postoju w wykonaniu świadczenia, wynikającego bezpośrednio z okoliczności związanych z utrzymywaniem się lub ponownym ogłoszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczności te mają bezpośredni wpływ na brak możliwości realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe o czas postoju spełniającego ww. wymagania który nie może trwać dłużej niż do momentu odwołania stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego. - zamawiający przewiduje zmianę miesiąca rozpoczęcia i zakończenia zajęć w sytuacji wystąpienia przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub innych okoliczności występujących po stronie zamawiającego w szczególności trudności z rekrutacją uczestników, zmianą harmonogramu realizacji projektu, lub wynikających z sytuacji epidemiologicznej w kraju - uniemożliwiających rozpoczęcie zajęć we wskazanym miesiącu rozpoczęcia.
d. Harmonogramu realizacji usługi w tym terminu zakończenia realizacji usługi;
e. Terminu oraz harmonogramu wykonania zamówienia, na wniosek Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f. Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
g. Ostatecznej ilości uczestników projektu objętych zamówieniem;
h. Nastąpi zmiana terminu realizacji zadania objętego projektem – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą;
i. Warunkiem dokonania zmian może być zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania.
3. Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Sposób składania ofert Zamawiający przewiduje jedynie za pośrednictwem Platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie pozostałe informacje zawiera SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.