eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 2/ZP/22



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 2/ZP/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 2/ZP/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c069564-7ab8-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), Uzasadnienie faktyczne: Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę Asseco Data Systems S.A., ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, ponieważ jest jedynym posiadaczem majątkowych praw autorskich do oprogramowania Systemu OTAGO, które zostało wdrożone u Zamawiającego i jako jedyny może nimi rozporządzać. Z uwagi na powyższe wykonanie zamówienia przez innego Wykonawcę nie jest możliwe ze względu na przysługującą Wykonawcy wskazaną powyżej ochronę praw wyłącznych. W obecnym stanie nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze na wykonanie niniejszego zamówienia, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629255,13 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 494760,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy:
1) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych,
2) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu,
3) KASA – Obsługa Kas Urzędu,
4) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
5) OPGRU+U – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów wraz z opcją uwłaszczenia,
6) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności,
7) WPPW – Windykacja PPW,
8) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów,
9) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych,
10) WYBUD+SP – Obsługa Wydatków Budżetowych wraz z opcją podzielnej płatności,
11) ST – Środki Trwałe
12) GM – Obsługa Gospodarki Magazynowej,
13) JPK – Jednolity Plik Kontrolny,
14) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne,
15) Rejestry VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552097,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552097,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552097,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552097,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2023-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.