eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Zwiększenie bezpieczeństwa i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez przebudowę dróg zarządzanych przez Gminę



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie bezpieczeństwa i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez przebudowę dróg zarządzanych przez Gminę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,113522,610bdc275ddff26084caf9223b8fed9d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie bezpieczeństwa i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez przebudowę dróg zarządzanych przez Gminę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74dddf00-87a3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034104/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zwiększenie bezpieczeństwa i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez przebudowę dróg zarządzanych przez Gminę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.14.2022.KL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa
i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez przebudowę dróg zarządzanych przez Gminę, współfinasowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa / modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Kołaczyce.
3. Zakres robót obejmuje 12 dróg:
1. Modernizacja drogi gminnej nr 113408R Bieździadka - Wieś
2. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Na Kotlinę w Kołaczycach
3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Frontowej w Kołaczycach
4. Przebudowa drogi wewnętrznej Sowina-Pańskie dz. nr ewid. 483/1,432
5. Przebudowa drogi wewnętrznej Bieździedza – Szubienice na dz. nr ewid. 87, 92/2, 78/4, 77/2, 67/2, 61 km 0+080 – 0+800
6. Przebudowa drogi wewnętrznej w Sieklówce na dz. nr ewid. 429/2 i 604
7. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nawsiu Kołaczyckim (k.Borsuka) na dz. nr ewid. 736/1 i 745
8. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 426/2, 422/1, 392/1 Lublica-Bieździadka na dz. nr ewid. 148/1, 808/5 (k. cmentarza)
9. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 303/2 w m. Bieździedza ( k. Mamroł) km 0+000 – 0+225
10. Przebudowa drogi wewnętrznej Nawsie Kołaczyckie – Chrzanowa na dz. nr ewid. 121, 114/2, km 0+000 – 0+212
11. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Krajowice, na odcinku od ul. Krajowickiej w km 0+105 do ul. Krajowickiej km 0+351
12. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 374/2 w m. Bieździedza (k. Kołeczka) km 0+000 – 0+201,8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5465627,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950939,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5465627,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa Ligęzka Grzegorz Ligęzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188

7.3.4) Miejscowość: Strzegocice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5465627,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.