eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Przebudowa i budowa dróg w Nurcu-Stacji



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa dróg w Nurcu-Stacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nurzec-Stacja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856575078

1.5.8.) Numer faksu: 856575063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/urzad_gm/przetargi_gl/przetargi-ug-nst.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa dróg w Nurcu-Stacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3518903b-7f8a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000843/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i budowa dróg w Nurcu-Stacji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 20214-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.042.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6466721,13 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6466721 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Budowa drogi gminnej Nr 109271B ul. Szkolnej w Nurcu-Stacji”
Zakres robót obejmuje w szczególności:
w branży drogowej:
 budowę nawierzchni jezdni,
 budowę nawierzchni poboczy,
 budowę nawierzchni zatok postojowych,
 budowę nawierzchni chodników,
 budowę nawierzchni zjazdów,
 wykonanie rowów drogowych i przepustów,
 rozbiórkę kolidujących elementów drogowych (krawężniki, obrzeża, nawierzchnie jezdni i chodników).
 wycinkę drzew
 nasadzenia drzew.
w branży teletechnicznej:
 budowę podbudowy słupowej linii telekomunikacyjnej,
 rozbiórkę podbudowy linii telekomunikacyjnej,
 budowę kanału technologicznego.

Roboty drogowe na ul. Szkolnej obejmują odcinek od drogi wojewódzkiej Nr 693 do ul. Żerczyckiej o długości projektowanej jezdni 1188,72m wraz z fragmentem drogi bocznej o długości nawierzchni 38,90m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 6,0m.
Na początkowym odcinku droga przebiega przez tereny leśne, gdzie zaprojektowano jezdnię z obustronnym poboczem szer. 0,75m i rowami drogowymi. W obszarze zabudowanym istniejące odcinki pozostają bez zmian. Na odcinku od posesji Nr 20 do Nr 6 uzupełniono brakujący fragment chodnika o szer. 1,5 – 2,0m. Od odcinka bocznego przewidziano wykonanie dojazdu (sięgacza) do obsługi 2 przyległych działek. Sięgacz wykonano o parametrach zjazdu tj. szer. jezdni 3,5m z obustronnym poboczem 0,75m. Cały odcinek składa się z 4 odcinków prostych wyokrąglonych łukami o promieniu R=350 i 185m. Naprzeciwko szkoły zaprojektowano zatokę postojową na 10 miejsc w tym 1 dla niepełnosprawnych. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5,0m prostopadłe i 3,6x5,0m miejsce dla osoby niepełnosprawnej. Przewidziano wykonanie 2 przejść dla pieszych z którego jedno jako wyniesione (przy szkole). Wyniesienie przejścia dla pieszych w formie progu tupu U-16c szer. 5,0m. Do wszystkich posesji przewidziano zjazdy indywidualne o szer. 3,5 lub 5,0m z poboczami szer. 0,75 lub publiczne o szer. 5,0m wyokrąglone łukiem o promieniu 5,0m.
Parametry techniczne projektowanej ulicy:
 Kategoria dróg – gminne klasy D,
 kategoria ruchu – KR2,
 prędkość projektowa – 30 km/h,
 szerokość jezdni – 5,0 : 6,0m,
 szerokość chodników – 1,5 0 : 2,0m,
 szerokość zatok postojowych – 5,0m,
 szerokość zjazdów – 3,0 – 5,0m,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3514563,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Przebudowa ulicy Polnej w Nurcu-Stacji”

Zamówienie polegać będzie na przebudowie drogi gminnej Nr 157791B na działkach ewidencyjnych o numerach 1086/25 oraz 1086/26 na odcinku 137m wraz z przebudową wlotu skrzyżowania z ulicą Tartaczną – drogą powiatową Nr 1765B. Na dalszym odcinku, zlokalizowanych na działce ewidencyjnej Nr 1086/36 ulica Polna stanowi drogę wewnętrzną i zostanie zrealizowana na odcinku o długości 183m.
Zakres inwestycji obejmuje:
 wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni w granicach pasa drogowego,
 budowę jezdni wraz z poboczami,
 wycinki kolidującej zieleni,
 przebudowę oraz budowę zjazdów,
 wykonanie chodników oraz przejścia dla pieszych,
 wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.
Przyjęte parametry techniczne drogi:
Na odcinku od 0+003,80 do 0+140,35:
 kategoria drogi: droga gminna,
 klasa drogi: jednojezdniowa, dwupasowa,
 kategoria ruchu – KR1,
 dopuszczalny nacisk pojedynczej osi napędowej do 11,5t,
 szerokość jezdni: 2x2,5m,
 spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%,
 spadek poprzeczny chodnika: 2%,
 spadek poprzeczny pobocza: 6%
Na odcinku od 0+140,35 do 0+323,16:
 kategoria drogi: droga wewnętrzna,
 przekrój drogi: jednojezdniowa, dwupasowa,
 kategoria ruchu – KR1,
 dopuszczalny nacisk pojedynczej osi napędowej do 11,5t
 szerokość jezdni: 2x2,5m,
 spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%,
 spadek poprzeczny pobocza: 6%.
Początek opracowania: km 0+000,00 (skrzyżowanie z ul. Tartaczną), koniec opracowania: km 0+323,16. Na długości pięciu metrów za planowanym końcem nawierzchni bitumicznej planuje się wykonać regulację wysokościową z warstwy kruszywa drogowego gr. 15cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 784707,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 109310B – ul. Zakątnej w msc. Nurzec-Stacja”.
Realizacja Części 3 zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie drogi gminnej Nr 109310B – ul. Zakątnej na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1765B – ul. Tartaczną do skrzyżowania z drogą gminną Nr 109295B – ul. Cichą.
Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie przez uprawnione do tego przepisami prawa osoby projektu budowlanego rozbudowy drogi gminnej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie, niezbędnych projektów: podziału nieruchomości, wykonawczych, projektów stałej organizacji ruchu, wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie wykonanie rozbudowy drogi gminnej Nr 109310B na przedmiotowym odcinku zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2203460,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3783480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4544613,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3783480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3783480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599133,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799099,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599133,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599133,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2697390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2697390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2697390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2697390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.