eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › "Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Działdowo z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla
uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Działdowo z dowozem na
wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DZIAŁDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280019726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księżodworska 10

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236970729

1.5.8.) Numer faksu: 236970729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@gopsdzwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsdzwo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://gopsdzwo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Inna działalność

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla
uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Działdowo z dowozem na
wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7df33a8-81e2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00311807/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Działdowo z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181336,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców, w dniach nauki szkolnej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, oraz ustawy z dnia 14 marca 1985r. Państwowej Inspekcji Sanitarnej Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego, które odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej.
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach oraz niniejsza specyfikacja. Wykonawca ma obowiązek precyzyjnego informowania o składzie potraw oraz alergenach w nich zawartych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r.w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz niniejsza specyfikacja.

Posiłki do szkół należy dostarczyć do godziny 10.00
Szkoła Podstawowa w Ruszkowie
Szkoła Podstawowa w Sławkowie
Szkoła Podstawowa w Uzdowie
Szkoła Podstawowa w Burkacie
Szkoła Podstawowa w Księżym Dworze i jej oddziały przedszkolne: w Kurkach, w Wysokiej i w Kisinach
Szkoła Podstawowa w Petrykozach

Zamawiający zastrzega sobie:
a)możliwość zawieszenia usług dożywiania uczniów w szkołach na terenie gminy Działdowo w razie decyzji organu prowadzącego szkołę o wprowadzeniu trybu nauki w formie zdalnej lub
b) możliwość dostarczenia posiłków do wskazanego miejsca nauki zdalnej ucznia np. miejsca zamieszkania ucznia.
4. W okresie od stycznia 2023 do czerwca 2023r. (ok 106 dni) planowana liczba dzieci uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Działdowo zostanie objętych dożywianiem wynosi ok. 96 os. (zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków w zależności od potrzeb).
a) Obiady jednodaniowe będą dostarczane w dni nauki szkolnej:
5 dni drugie danie + owoc, sok 100% (co najmniej 200 ml.) Co najmniej 3x w tygodniu winien być obiad mięsny, a raz w tygodniu ryba.
Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności oraz zgodne z wykazem wymagań jakie zastały określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży.
b) Wykonawca będzie podawał z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospis do wiadomości dyrektorów szkół.
c) Zamawiający, nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki mają być urozmaicane i o odpowiedniej wartości odżywczej dla danej grupy wiekowej.
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia
e) Wymagana jest staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia.
g) Posiłki należy dostarczyć w ramach kosztów własnych, a także zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce jednorazowego użytku.
h) Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej
i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r.w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach .
i) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia termosów oraz jednorazowych naczyń i sztućców do wydawania posiłków oraz powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności.
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Warunki przygotowania posiłków
a) W niniejszym zamówieniu przez posiłek należy rozumieć posiłek gorący o jakości i wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży.
b) Posiłki wydawane będą w dniach nauki szkolnej (ok 106 dni), w roku szkolnym
w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2023r.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby i rodzajów posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb.
d) Zamawiający zastrzega u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez uczniów nie objętych dożywianiem w cenie podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
e) Wybrany wykonawca zobowiązany jest do odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych pozostałych po spożyciu posiłków w danym dniu w tym zużyte naczynia i sztućce jednorazowe.
f) W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości co do jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki
g) Wykonawca pobiera i przechowuje próby pokarmowe do celów sanitarno – epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli zgodności dostarczanych posiłków. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu pobranie próbek posiłków wydawanych uczniom do spożycia w danym dniu w celu zbadania kaloryczności posiłku, zawartości białka, węglowodanów itp. koszt takich badań ponosi Wykonawca.
i) W przypadku zmiany obowiązujących w dniu ogłoszenia przetargu przepisów prawnych dotyczących dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy prawne w trakcie realizacji zadania co nie będzie miało żadnego wpływu na jego wynagrodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181336,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193344,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181336,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obrotu Towarowego "MAR-POL" Maria Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711472440

7.3.4) Miejscowość: Wielki Łęck 7

7.3.5) Kod pocztowy: 13-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181336,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-13 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.