Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257791/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2024/BZP 00275898/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku Przedszkola nr 15
przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie
w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku Przedszkola nr 15przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie
w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb306854-3d81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000100/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 15 - w ramach projektu "Modern. energ. bud. użyt. publ.: Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o dofinansowanie projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Żłobek "Skrzat", Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie" nr umowy o dofinansowanie RPZP.02.05.00-32-A063/16-00 z dnia 06.11.2018 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-7.271.1.27.2021.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1680420,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Przedszkola nr 15 przy ul.
Stanisława Staszica 11 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja
energetyczna obiektów użyteczności publicznej Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr
7 w Koszalinie”.
II. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE m.in.:
1. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zaprawą wodoszczelną bitumiczną oraz
ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic od poziomu ław fundamentowych do wierzchu
cokołu styrodurem gr. 14 cm (λ=0,032 W/mK);
2. Wykonanie cokołu budynku i wykończenie go tynkiem mozaikowym w kolorze wskazanym na
rysunkach lub tynkiem równorzędnym o identycznych parametrach, kolorze i strukturze;
3. Wykonanie opasek wokół budynku;
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem typu EPS 70 Fasada gr. 15 cm, TR 100 o
współczynniku λ=0,032 W/mK wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym
malowanym farbą silikonową z efektem perlenia, kolor wg rysunków elewacji lub tynkiem
równorzędnym o identycznych parametrach i strukturze;
5. Montaż budek lęgowych dla ptaków na elewacji i okolicznych drzewach, zgodnie z zapisami w
Ekspertyzie ornitologiczno – chiropterologicznej;
6. Ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatu o współczynniku
λ=0,042 W/mK, gr. 24cm;
7. Wymianę wszystkich obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne);
8. Wymianę części okien i drzwi zewnętrznych;
9. Remont, ocieplenie i otynkowanie kominów;
10. Wymianę krat okiennych;
11. Remont schodów zewnętrznych;
12. Wymianę wszystkich balustrad zewnętrznych;
13. Remont konstrukcji zadaszeń;
14. Wykonanie i montaż obudów grzejnikowych;
15. Rozbiórkę ścian żelbetowych od strony południowo zachodniej;
16. Przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego;
17. Przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej;
18. Obudowę kanałów wentylacji z płyt G-K;
19. Przebudowę instalacji wody zimnej i ciepłej;
20. Wymianę instalacji hydrantowej p.poż.;
21. Wymianę osprzętu sanitarnego;
22. Wymianę grzejników CO;
23. Przebudowę i modernizacja węzła CO;
24. Izolację termiczna rur i wykonanie na nich obudów z płyt G-K.
III. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223821-7 - Elementy gotowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3740000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3740000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3740000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAKSBUD" Zakład Remontowo-Budowlany Paweł Maksymiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331388746
7.3.3) Ulica: Wąwozowa 32/4
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-339
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja elektryczna i teletechniczna VOLT-DAR Dariusz Łękawski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAKSBUD" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY PAWEŁ MAKSYMIUK
jakie przetargi wygrała firma
"MAKSBUD" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY PAWEŁ MAKSYMIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3740000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji zamówienia: 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Koszalinie położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Przebudowa DW 163 na odc. Białogard - Moczyłki
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.